10 Reacties

2 jaar geleden

Oh das wel een interessante! Ben 31/3 uitgerekend..

2 jaar geleden

Reactie op Imkebb

Oh das wel een interessante! Ben 31/3 uitgerekend..
Haha ja ik vraag me dat echt af. Want als iedereen verplicht vrij heeft van de zaak, waarom zou hij zijn geboorteverlofdag dan moeten inzetten 馃檲 Die dag extra is heel welkom 馃槣

2 jaar geleden

Zie hier

2 jaar geleden

Je kan het naar eigen inzicht opnemen als het maar binnen 4 weken is

2 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Je kan het naar eigen inzicht opnemen als het maar binnen 4 weken is
Klopt. Dus als hij die vrije dagen wil overslaan kan dat.

2 jaar geleden

Zo kun je het bekijken: op elke specifieke dag kun je slechts 茅茅n vorm van verlof opnemen. Wanneer in de collectieve arbeidsovereenkomst (CAO) van je partner is vastgelegd dat hij recht heeft op een vrije dag tijdens de tweede paasdag, dan heeft dit geen invloed op zijn aanspraak op geboorteverlof. Hij kan die dag dus nog binnen 4 weken na geboorte van jullie kind opnemen.

2 jaar geleden

Reactie op Mayra125

Zo kun je het bekijken: op elke specifieke dag kun je slechts 茅茅n vorm van ...
Volgens mij... geldt dit niet voor het aanvullend geboorteverlof, maar daar gaat dit topic niet over.

2 jaar geleden

Reactie op Kleine Kameleon

Volgens mij... geldt dit niet voor het aanvullend geboorteverlof, maar daar ...
Dit topic gaat inderdaad over geboorteverlof (茅茅n week). Wat bedoel je dan wat niet geldt? Aanvullend geboorteverlof mag je binnen 6 maanden na de geboorte van het kind opnemen.

2 jaar geleden

Bij mijn vriend tellen de feestdagen niet mee in het geboorteverlof / aanvullend geboorteverlof, maar werkt wel in het onderwijs waar natuurlijk ook verplicht vakantie is dat niet meetelt. Dus weet niet of dat bij iedereen zo is.

2 jaar geleden

Thanks allemaal het is me duidelijk nu 馃槝