24 Reacties

2 maanden geleden

Laveen!

2 maanden geleden

Hier ook Laveen!

2 maanden geleden

Vita kruid

2 maanden geleden

Gewoon kruidvat..

2 maanden geleden

Vitakruid!

2 maanden geleden

VitaminFit, gebruiken vitamine d van natuurlijke bron in plaats van syntetisch of gemengd met olie毛n die niet geschikt zijn voor baby

2 maanden geleden

Vitakruid

2 maanden geleden

Laveen!

2 maanden geleden

Vitakruid

2 maanden geleden

Kruidvat

2 maanden geleden

In olie en zonder suiker.

2 maanden geleden

Vitakruid

2 maanden geleden

Dino d van orthica! Vegan, zonder suiker, en biologisch 馃グ heb veel tijd gestopt in vergelijken en deze kwam voor mij qua ingredienten het beste en puurste er uit.

Reactie op Wittevlinder

Dino d van orthica! Vegan, zonder suiker, en biologisch 馃グ heb veel tijd g ...
Wij gebruiken deze ook, alles supplementen hebben we van Orthica ik vind het een heel goed merk.

2 maanden geleden

Laveen!

2 maanden geleden

Reactie op Wittevlinder

Dino d van orthica! Vegan, zonder suiker, en biologisch 馃グ heb veel tijd g ...
Waar koop je die?

2 maanden geleden

Mijn advies: gewoon eigen merk van Etos of Kruidvat kopen en je niet laten verleiden door hele dure merken zoals Vitakruid. Er is geen enkele aanwijzing dat die vitamines beter zouden zijn. Vitakruid is vooral via Instagram bekend geworden, maar is vnl marketing. Scheelt echt ongelofelijk veel geld en zelfde effect 馃槃

2 maanden geleden

Reactie op ADM89

Mijn advies: gewoon eigen merk van Etos of Kruidvat kopen en je niet laten ...
Ik weet niet of er daadwerkelijk verschil zit tussen etos/kruidvat en Vitakruid. Maar in Davitamon zit bijvoorbeeld suiker en pindaolie verwerkt.Qua vitamine maakt het niet veel uit welk merk, maar soms wel qua andere ingredi毛nten. Dus soms zijn duurdere merken wel beter/anders. Nogmaals weet niet hoe dat xit met vitamine d van Etos/kruidvat.

2 maanden geleden

Sinds kort overgegaa naar de druppels van Newcare. Op advies van plaatselijke DA hier. Gebruikte voorheen altijd kruidvat of davitamon maar heb me laten vertellen dat daar veel synthetische stoffen inzitten die het lichaam niet goed opneemt. --> dus niet zo effectief. Voordeel: Druppeltjes zijn nog goedkoper ook, want je hebt er maar 4 per dag nodig :)

2 maanden geleden

Reactie op Mamavanrachel

Sinds kort overgegaa naar de druppels van Newcare. Op advies van plaatselij ...
Haha ik las DA als dierenarts 馃槀. Wij hebben Laveen op aanraden van de verloskundige. Is alleen olijfolie en vitamine D volgens mij. Hij poept er makkelijk mee en heeft geen last van krampjes gehad. Druppels smaken ook bijna nergens naar, ik druppel ze gewoon in zijn mond. Een vriendin van mij gaf de Kruidvat druppels en dat is voornamelijk suiker. Ja, hij vond ze erg lekker maar kreeg er ook elke keer een half uur later krampjes door. Sinds ze ook Laveen gebruikt geen krampjes meer.