7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb van vitakruid de mama dag en de mama nacht is voor zowel tijdens als na de bevalling goed voor je zit alles in wat je nodig hebt

2 jaar geleden

Ik zou Davitamon persoonlijk niet nemen. Dit is voornamelijk synthetisch en daar kan je lijf minder mee. Je zou eens kunnen kijken naar Vitakruid idd! Die heb ik genomen na mijn vorige bevalling. Het hangt er ook van af of je bv wil geven. Je geeft dan natuurlijk veel weg aan je baby en hebt dus speciale vitamine voor die periode. Sommige vitamine mag je juist niet pakken in die periode.

2 jaar geleden

Ik heb deze. Bevalt me heeeel goed, blijf ik ook na de bevalling slikken voor bv en dan met andere aanvullende vitamines die ik extra nodig heb. Davitamon enz zou ik zelf ook liever niet slikken.

2 jaar geleden

Reactie op SamZ88

Ik heb deze. Bevalt me heeeel goed, blijf ik ook na de bevalling slikken vo ...
Deze gebruik ik idd ook en heel tevreden over! Zolang ik borstvoeding geef blijf ik ze ook slikken na de bevalling :). Ik begin vanaf 34 weken ook met de orthiflor start probiotica (iets eerder dan het advies ivm zeker weten dat ik ingeleid word uiterlijk rond 38 weken). Het hele gezin gebruikt hier orthica :)

2 jaar geleden

Reactie op Moos91

Deze gebruik ik idd ook en heel tevreden over! Zolang ik borstvoeding geef ...
De probiotica is voor de darmen??? Dat lijkt mij ook wel goed. Ja ik vind ze kneiterduur maarja werkt fantastisch idd!

2 jaar geleden

Reactie op SamZ88

De probiotica is voor de darmen??? Dat lijkt mij ook wel goed. Ja ik vind z ...
Ja klopt! Bij mijn dochter niet gedaan en bij mijn zoontje wel. Mijn dochter had onwijs veel krampen tot 12 weken en huilde echt heel veel. Mijn zoontje heeft nauwelijks last gehad van krampjes. Of het door de probiotica is gekomen ik weet het niet, maar ze krijgen toch je darmflora mee bij een vaginale bevalling. Dus baat het niet, dan schaadt het iig ook niet!

2 jaar geleden

Reactie op Moos91

Ja klopt! Bij mijn dochter niet gedaan en bij mijn zoontje wel. Mijn dochte ...
Ja precies! Ik had er al vaker over gelezen dat dat wel goed was om te doen. Heb je dat uit jezelf gebruikt of ook even overlegd met VK of arts? Ik laat me altijd wel goed adviseren bij de gezondheidswinkel maar wil niet zomaar alles slikken ivm dat ik misschien teveel of te weinig van t een of ander binnenkrijg. 馃槉