12 Reacties
2 jaar geleden
Solgar prenatal, slik ik al de gehele zwangerschap en straks ook weer tijdens borstvoeding.
Daarnaast probiotica nu en na de bevalling een aantal weken.
2 jaar geleden
Ik heb enkel vitamines van Vita kruid. Sinds 3e trimester gebruik ik de de volgende supplementen die ik ook van plan ben om na bevalling mee door te gaan:
- de multi Mama + vit d/k2 dagelijks
- probiotica baby kuur (want wil BV geven)
- magnesium complex 200 zo nodig
- omega 3 visolie
- gebufferde vit C bij lage weerstand door slecht slapen etc
- om de 1 a 2 dagen sil solutions (voor herstel huid/bindweefsel/haaruitval etc)
Heb bovenstaande bij verschillende orthomoleculair therapeuten online als advies gelezen. Lijstje is enigszins lang en vergeet het af en toe ook zeker te volgen maar merk zelf wel duidelijk verschil in werking in vergelijking met bij Kruidvat magnesium of vit C wat ik eerder wel eens heb gebruikt.
2 jaar geleden
Ik slik nu van vitakruid de multi mama. Deze is voor zwangerschap en lactatieperiode. Aanrader.
Daarnaast slik ik nu en blijf ik ook na bevalling doen:
Omega 3
Probiotica van vitals
Magnesium van vitakruid (niet elke dag)
En na bevalling ga ik ook
IJzer supplementen van vitakruid slikken in combi met vitamine C.
Na bevalling heb je altijd lage ijzer en dit maakt erg uit voor hoe je je voelt. Vitamine C helpt bij betere opname van ijzer
2 jaar geleden
Reactie op Sue93x
En pro biotica doe je dat ook voor de baby of puur voor jezelf?
Voor de baby. Vorige keer ook gedaan en mijn dochter heeft gelukkig nooit last gehad van krampen. Kan toeval zijn hoor maar daarom neem ik het nu weer.
Was het eigenlijk vergeten tot ik hier laatst een topic zag.
2 jaar geleden
Ik slik nu van Sups de mother to be, en pre en probiotica. Ga deze week ook beginnen met het hormonale balans supplement
2 jaar geleden
Reactie op Sue93x
Aah oke en dat kan je gewoon bij de etos halen en die kunnen daar ook advie ...
Ik heb het bij de plaatselijke drogist gekocht maar kan denk ik ook bij de Etos.
Er is een topic over in deze geboortegroep, daar zag ik dat de osteopaat bij iemand een merk had aangeraden en dat heb ik gericht gekocht. Vorige keer had ik orthica en die moest je oplossen. Nu heb ik pilletjes die je met water inneemt.