3 Reacties
21 dagen geleden
Ik lees ook mee! Onze kleine slaapt wel sinds ze 6 maanden is compleet op haar eigen kamer (tot ze zes maanden was alleen 's nachts bij ons, overdag zoveel mogelijk eigen kamertje.)
Wij gaan waarschijnlijk een midhoogslaper doen waarbij eerste jaren ze lekker op de grond slaapt en eventueel boven haar bedje kan spelen onder toezicht (uiteraard altijd zonder trappetje om boven te kunnen komen, halen we weg zodra ze alleen op de kamer ligt). Als ze echt veilig kan traplopen, kunnen we het gaan omdraaien. Dan kan ze boven slapen en beneden een hutje bouwen. Reden voor deze keuze is in verband met kleine kamer. Hebben voor haar helaas geen grote slaapkamer.
21 dagen geleden
Ik slaap vanaf de geboorte samen met ons zoontje in een vloerbed en in het weekend mogen we logeren bij papa haha.
Wij hebben een vloerbed van 120x200.
Ik ben slank en klein. 160. Dus dat past wel. Als mn man van 190 erin zou liggen net met ons zoontje is dat wel krap.
Maar ik voed hem altijd in slaap en we slapen samen.
Overdag hetzelfde alleen dan probeer ik weg te sluipen. Lukt alleen niet altijd. Als je vragen hebt stel ze gerust.