4 Reacties
vorige week
Wij zijn 2 maanden geleden over gegaan naar een vloerbed, ik dacht dat het haaar zou helpen maar m’n ervaring is een beetje dubbel…
We zijn wel tegelijkertijd begonnen met slaaptraining met een slaapcoach.
Naar bed gaan is nu echt dramatisch! Continu eruit, huilen, bij de deur gaan staan roepen. Soms gaat ze wel even zelf spelen en uiteindelijk zelf naar bed.
Ze slaapt nu wel een deel van de nachten door dus dat is wel positief maar ik weet dus niet of dat slaaptraining is geweest of het nieuwe bedje…
Ik hoor ook verhalen dat het wel goed en makkelijk gaat dus ben benieuwd bij jullie :)
vorige week
Bij ons is het een wereld van verschil. Sliep nooit graag in de ledikant omdat zo teveel bewoog en dan tegen de kant der iegen wakker maakte. Nu heeft ze de ruimte om te draaien en rollen zoveel ze wilt. En heeft ze een nacht dat ze wakker word en overstuur is dan gaan we der lekker naast liggen en valt ze zo weer in slaap. Voor ons werkt het top!
4 dagen geleden
Wij zijn een paar maanden geleden overgestapt en waren heel benieuwd hoe het ging. Als eerst was ze enorm trots op dr nieuwe grote bed, heel aandoenlijk. Ze vindt de autonomie heel fijn en kruipt er zelden uit. Bij onrustige nachten ga ik bij dr liggen, hier een fijne stap geweest!
8 uur geleden
Reactie op Dreumesmamaenzwanger
Wij zijn 2 maanden geleden over gegaan naar een vloerbed, ik dacht dat het ...
Volgens mij is voor 2.5 jaar overgaan op een groot bed ook eigenlijk iets te vroeg🙈 Omdat je ze nog niet heel goed dingen kan uitleggen en ze gewoon nog heel primair zijn en je dus geen goede afspraken kunt maken.
Je hoort heel vaak dat het slaapproblemen in de hand kan werken door te vroeg over te gaan, dus zou zelf toch eigenlijk echt wachten. Die geborgenheid en veiligheid is ook nog wel even heel duidelijk voor de meeste dreumesjes 😅