8 Reacties

13 dagen geleden

Is berg! Had ons eerste zoontje ook. Gaat vanzelf weg maar je hebt er ook zalfjes voor.

13 dagen geleden

Vaseline! Heeft mijn kindje ook

13 dagen geleden

Ja! Heeft ons zoontje ook! Wij smeren er inderdaad ook vette zalf op. Ik dacht zelf dat het gewoon een droge huid was? Had geen idee dat dit berg was?

13 dagen geleden

Heel normaal ik smeerde er olijfolie op van Natural heroes ( geschikt voor de huid ) en het was na een dag weg! Smeer ik na het badje ook altijd op haar hele lijfje

13 dagen geleden

Toevallig gisteren een foto gestuurd naar de huisarts. Het zag er precies hetzelfde uit. Hij zei dat het inderdaad Berg is en dat het vanzelf weggaat. Als het erger wordt kan je er crème van dr. Leenaarts op smeren. Zij is dermatoloog en maakt producten. Ze heeft een zalf speciaal voor berg. Dat krijg je gewoon bij het Kruidvat, Etos enz. :)

12 dagen geleden

Mijn baby heeft t hetzelfde en heeft ook nog baby acne. Ik gebruik creme van dr. Leenarts super goeie spul ! En ik merk dat t helpt

12 dagen geleden

Is heel normaal! Bij mijn kindje is t pas weggetrokken. Heb er nooit iets opgesmeerd oid.. Wel was ik hem met ‘inolie’ bad olie voor babies. Die is heeel vettend. En dan doe ik in t badje ook een beetje ‘vet water’ over zn hoofdje