16 Reacties
2 jaar geleden
Ik en mijn man waren 4 maanden bij elkaar toen ik zwanger bleek te zijn. Dit is ge毛indigd in een miskraam. We zijn nu nogsteeds heel erg gelukkig met elkaar. Hebben een dochter van 3 jaar en zijn zwanger van baby nummer 2
2 jaar geleden
m鈥檔 vriend en ik waren 2maanden samen en toen de eerste x zwanger geraakt. hebben gekozen voor abortus omdat wij t kindje niet konden bieden wat t nodig zou hebben en waren allebei super onstabiel. nu 3jaar later hebben we weer na 2jaar contact. zijn nu pas 2maandjes samen weer en ben nu 6weken zwanger (ongepland). we gaan t houden en samen doen. t is een lastig pad maar dat past bij ons beide en heb alle vertrouwen in ons馃槉.!
2 jaar geleden
Wij kregen pas een relatie toen ik 11 weken zwanger bleek te zijn. 馃槀
Vlak voor de geboorte van ons zoontje zijn wij getrouwd en na anderhalf jaar ons eerste huisje gekocht.
Ik denk persoonlijk dat het wel een voordeel kan zijn dat je nog niet of pas net bij elkaar bent.
Bij ons verliep het allemaal vrij soepel op wat kleine dingen na door de hormonen. 馃馃槀
2 jaar geleden
Mijn vriend en ik waren 1 jaar en 3 maanden samen dat ik zwanger raakte. Ook nog niet heel lang, maar wel langer dan jij haha.
Bijzondere is dat de uitgerekende datum is 13-03-2024. Dat was ook de datum dat we bij elkaar kwamen. En vrijdag gaan we een huis bezichtigen met nummer 13馃槏
Waar een wil is is een weg. Sommige mensen zijn al jaren bij elkaar en gaat het evengoed fout. Dat weetje nooit van tevoren.
2 jaar geleden
Na 6 maanden samen zijn was in ongepland zwanger. Ik ben er van overtuigd dat dit ons sterker en een beter relatie heeft gegeven!
Echter ken ik ook iemand die na 1 maand samen zijn er al achterkwamen dat ze zwanger was en deze zijn 1 jaar na geboorte van hun dochtertje uitelkaar gegaan.
2 jaar geleden
Gefeliciteerd ik was zelf vroeger in de relatie zwanger en 1x zwanger! Heb jij het al iemand verteld over de zwangerschap familie of de familie van je vriend?
2 jaar geleden
Ik was ook binnen 1 maand zwanger helaas toen een miskraam gehad met 7 weken maar we zijn altijd bij elkaar gebleven in moeilijke tijdens zelfs na 3 jaar bij gefaalde ivf trajecten .
Het heeft ons alleen maar sterker gemaakt uiteindelijk
2 jaar geleden
Gefeliciteerd! Mijn vriend en ik waren drie maanden samen toen ik zwanger bleek. Nu samen een huisje gekocht, een heerlijk kereltje van 1,5 jaar en zwanger van de tweede. Ik denk dat het niet perse slecht hoeft te zijn. Je leert elkaar ontzettend snel goed kennen en je kan vaak nog veel van elkaar hebben.
2 jaar geleden
Mijn vriend en ik waren 1 jaar en 3 maanden samen dat ik zwanger raakte. O ...
Wat leuk al die nummers zo!! Hoort dat huisnr 13 ook een mooi huis is om te kopen! Succes!馃グ
2 jaar geleden
Mijn vriend en ik waren 11 maand samen toen ik er achter kwam dat ik zwanger was. Net niet de 1jr aangetikt. Voor ons wel even lastig momentje in onze relatie aangezien we beide verschillende meningen hadden over wat we moesten doen met een ongeplande zwangerschap. Uiteindelijk toch gekozen om te houden en ik heb meneer nog nooit zo trots gezien tijdens de eerste echo 馃グ, vandaag 8+6 馃グ
2 jaar geleden
Reactie op xxNathalie
Wat leuk al die nummers zo!! Hoort dat huisnr 13 ook een mooi huis is om te ...
Haha ja bijzonder eigenlijk he! Ik hoop het dat het huis voor ons bestemd is en zo niet komt er vast nog iets beters op ons pad!
Huis is alleen pas beschikbaar vanaf 1 mei 2024, dus ik zal sowieso nog gaan bevallen dan hier in dit huis. Misschien ook wel een mooie afsluiter.馃