4 Reacties

茅茅n maand geleden

Ongeveer zelfde ritme als jij en hier vaak om 04:00 al 馃ゲ en dan maakt hij m鈥檔 dochter van 3,5 ook wakker met z鈥檔 gegil en geklets. Dus zit sinds vandaag vanaf 03:30 met twee wakkere kids die ik niet meer in slaap krijg. Alles vanaf 06:00 is trouwens voor baby鈥檚 een normale tijd, dus op zich is die van jou ietsje te vroeg maar niet extreem, al voelt het voor jou wel zo natuurlijk 馃槄

茅茅n maand geleden

Hier ook regelmatig 5:30, zoals vandaag. Is vaak vooral zo wanneer hij geen nachtvoeding heeft gehad. Bij een nachtvoeding rond 03:00 slaapt hij wel tot 06:30.

茅茅n maand geleden

Ja hier is het wel tegenwoordig iets later rond 06.00 soms 06.30. Ik had gelezen dat ze bij het eerste dutje max een uur mogen slapen. Dan bij het middag dutje max 3 uur en dan ligt eraan hoelaat ze wakker zijn, dan 4 uur wakker tijd aanhouden en dan is het bedtijd en dan zouden ze tot 07.00 moeten slapen..

茅茅n maand geleden

Hier ook een vroege vogel, rond 5:30, soms 4:30. Ik blijf wel tot 6 uur in bed met haar, ze slaapt sowieso met haar ledikant aan ons bed aan, anders zou ik het niet volhouden.