47 Reacties

vorig jaar
Reactie op Vhh91
bij mijn 1e kindje heb ik frambozenbladthee gedronken met 38 weken, 2 dagen ...
Morgen krijg ik frambozenblad thee haha! Ik bewaar de vrouwenmantel thee voor na de bevalling.
Hier rommelt het erg en voorweeën, zet helaas niet door! Ben er wel echt klaar voor. Dus heb hoop dat de thee een zetje gaat geven 🍀👌🏼

vorig jaar
Reactie op Maaikeeeee
Morgen krijg ik frambozenblad thee haha! Ik bewaar de vrouwenmantel thee vo ...
Hoe merk je dat het rommelt? Echt menstruatie krampen of? Ik merk nu dat hij ineens veel drukker is in me buik en met lopen voel ik continu steken. Geen idee of dit iets betekend.🤪 ben nu 38.3

vorig jaar
Reactie op Wonder96
Hoe merk je dat het rommelt? Echt menstruatie krampen of? Ik merk nu dat hi ...
Menstruatiekrampen inderdaad, maar er zit geen regelmaat in. Het komt en gaat ipv dat ze consequent worden elke 15-10min. Dan weet je, oké het gaat nu beginnen! 😃
Ze is ook de laatste week erg druk daarbinnen wat niet heel prettig meer voelt en soms zelfs echt pijnlijk, maar dit kan ook toeval zijn! ☺️

vorig jaar
Reactie op Fien95
Waar halen jullie frambozenbladthee? ☺️
Bij de Holland & Barret kun je het kopen. ☺️

vorig jaar
ik neem sinds zaterdag de frambozenblad thee, maar inmiddels al 2 weken voorweeën, maar het zet nog niet door. en ik neem iedere dag 6 dadels.

vorig jaar
Reactie op Mamabeertjexx
ik neem sinds zaterdag de frambozenblad thee, maar inmiddels al 2 weken voo ...
Hoe is je ervaring nu als ik vragen mag? 😊 Op advies van mijn verloskundige ben ik ook begonnen ermee..

vorig jaar
Reactie op Rosanne 96
Hoe is je ervaring nu als ik vragen mag? 😊 Op advies van mijn verloskundig ...
Nog steeds hetzelfde haha. Inmiddels 2,5 week al voorweeën en het zet maar niet door... Hopelijk heeft volle maan goede invloed en gaat het doorzetten dit weekend.

vorig jaar
Reactie op Vhh91
bij mijn 1e kindje heb ik frambozenbladthee gedronken met 38 weken, 2 dagen ...
Ik drink al frambozenbladthee vanaf 36 weken, maar vooral met de intentie om mijn baarmoeder wat aan te sterken. 3 koppen per dag. Aan het begin van de dag zet ik een thermoskan. Ik ben nu 38+3, los van het feit dat de kleine meid zich vaak heerlijk uitrekt in mijn buik en af en toe een minikrampje of wat indalingssteken is alles rustig hier.

vorig jaar
Ik drink frambozenbladthee sinds 34 weken, en vrouwenmantelthee sinds 37 weken. Ik ben nu 39+1. Maar vorige zwangerschap pas met 42+2 bevallen ondanks de vrouwenmantelthee, daarom eerder begonnen nu.

vorig jaar
Reactie op Mamabeertjexx
Nog steeds hetzelfde haha. Inmiddels 2,5 week al voorweeën en het zet maar ...
Wat toevallig, ik deel helemaal jouw verhaal, vandaar mijn reactie 🙂 Ik hoop op precies hetzelfde, alvast heel veel succes!

vorig jaar
Reactie op Rosanne 96
Wat toevallig, ik deel helemaal jouw verhaal, vandaar mijn reactie 🙂 Ik ho ...
Dankjewel! Voor jou ook veel succes en liefde en kracht toegewenst ♥️

vorig jaar
Waarom zou je niet juist de vrouwenmantelthee gebruiken als je een inleiding wil voorkomen? Dan zou ik juist maximaal gebruik maken van deze hulpmiddelen? Je bent de 37 weken gepasseerd dus het is veilig.
Min 3 dadels op een dag kan ook helpen.
Ik ben de vorige keer 38+1 bevallen. Nu ben ik op 29 feb weer 38+1 en wil niet op die dag bevallen, hihi. Dus ik wacht met de theetjes tot 1 maart. Dan ga ik ook volop aan de vrouwenmantelthee, dadels en bouncen op de yoga bal 😛

vorig jaar
Reactie op Fien95
Waar halen jullie frambozenbladthee? ☺️
Ik heb het besteld op:
https://dalalounatuurlijk.nl/product/frambozenblad-thee-biologisch-gedroogd/
Hier zit verder niet meer bij dan puur frambozenblad..

vorig jaar
Reactie op sevem
Waarom zou je niet juist de vrouwenmantelthee gebruiken als je een inleidin ...
Ik ga denk ik ook maar beginnen aan de vrouwenmantel thee. Ik heb het in huis misschien is dat net het extra zetje wat nodig is na 2,5 week voorweeën te hebben. Ben er goed klaar mee.