27 Reacties

2 maanden geleden

Yes, ik.

2 maanden geleden

Ja ik!

2 maanden geleden

Ja 2x

2 maanden geleden

🙋🏼‍♀️ ik ook

2 maanden geleden

🙋🏼‍♀️

2 maanden geleden

IVF of iets anders, als ik het vragen mag?

2 maanden geleden

Reactie op KalliDi

ICSI in ons geval

2 maanden geleden

Bij ons IUI.

2 maanden geleden

Reactie op WvdN

ICSI in ons geval
Met twee terugplaatsingen?

2 maanden geleden

Reactie op KalliDi

Met twee terugplaatsingen?
Nee 1, die heeft zich gesplitst 😄 (5e terugplaatsing, 2e punctie)

2 maanden geleden

Reactie op WvdN

Nee 1, die heeft zich gesplitst 😄 (5e terugplaatsing, 2e punctie)
Lang gewacht, maar gellukig twee wonders <3

2 maanden geleden

Reactie op KalliDi

Lang gewacht, maar gellukig twee wonders <3
Ja, heel dankbaar voor! Jij veel pogingen nodig gehad bij iui?

2 maanden geleden

Reactie op KalliDi

8 keer iui. Daarna een operatie ivm endometriose. Gevolgd door de 1ste ivf ronde met 4 terugplaatsing zonder doorgaande zwangerschap. Daarna nog een operatie gevolgd door ivf ronde 2 met 1 embryo. En daaruit is m'n zoontje ontstaan 🩵. Jullie?

2 maanden geleden

Jeetje, zware trajecten voor jullie allebei. Als ik jullie verhalen lees, mag ik niet klagen, het is ons snel met een IUI gelukt🙏 Wel in totaal wat langer geduurd dan het klinkt, want volgens protocol, gezien onze diagnose van onverklaarbare fertiliteitsstoornis, hebben we een tijdje na de diagnose thuis moeten blijven proberen. Misschien is dit overdreven maar ik heb het allemaal als best heftig ervaren en het heeft helaas nog een impact op mij(daar al hulp voor gezocht).

2 maanden geleden

Reactie op KalliDi

Jeetje, zware trajecten voor jullie allebei. Als ik jullie verhalen lees, m ...
Het is ook heftig. Of een traject nou lang of kort duurt het is pittig. Ik merk dat ik nu eigenlijk pas door krijg van wow dat was eigenlijk best heftig. Tijdens het traject was het bij mij eigenlijk emoties uit en doorbijten. Heb er sinds kort ook hulp bij gezocht. Heel belangrijk om het allemaal te verwerken. ❤️

2 maanden geleden

Ik kan me voorstellen. Fijn dat je hulp hebt gezocht💙 Mijn ouders hebben 10 jaar gedaan totdat ik er was. Ik was altijd bang dat ik ook met fertiliteitsproblemen te maken zou krijgen maar toch was er niet op voorbereid

2 maanden geleden

Reactie op KalliDi

Ik kan me voorstellen. Fijn dat je hulp hebt gezocht💙 Mijn ouders hebben 1 ...
Nee dat is niet waar je van uit gaat. Het kan zo oneerlijk voelen hé. Gaf het extra steun en begrip van je ouders omdat ze iets soortgelijks mee hebben gemaakt?

2 maanden geleden

Reactie op KalliDi

Ieder traject is heftig, en per persoon verschilt het ook hoe het voelt. Zeker als het lang duurt is het echt zwaar, die onzekerheid..

2 maanden geleden

Reactie op KalliDi

Goed dat je hulp hebt gezocht! Dat is juist sterk en helemaal niet overdreven hoor! Wij zochten tijdens het traject al hulp via het ziekenhuis en erbuiten (mindfulness hielp soms ook).

2 maanden geleden

Reactie op Hester86

8 keer iui. Daarna een operatie ivm endometriose. Gevolgd door de 1ste ivf ...
Ook echt een heftig traject zeg! Zeker icm operaties :( knap dat je tijdens het traject zo door ging, ik vond dat heel lastig. Goed dat je nu ook hulp erbij hebt gezocht, is zeker belangrijk!