27 Reacties
één maand geleden
Hoi meiden, sorry dat ik niet verder heb gereageerd, ons kleintje is verkouden en ik kreeg ook voor een paar dagen koorts. Geen fijne combinatie als ouders en kind(eren) tegelijkertijd ziek zijn! Ik heb inderdaad veel steun gehad van mijn ouders! Ze begrepen mij goed. Maar mijn moeder heeft het allemaal anders verwerkt als ik. Ze beweert dat ze alles uit haar geheugen heeft gewist sinds ik er ben maar iedereen om ons heen zegt dat haar trauma wel te zien was tijdens mijn opvoeding. Juist dit wil ik vermijden, dat ik dit ook doe in de opvoeding van mijn dochter.
één maand geleden
Reactie op KalliDi
Hoi meiden, sorry dat ik niet verder heb gereageerd, ons kleintje is verkou ...
Maakt niet uit hoor!! Veel mensen reageren überhaupt niet ;) vervelend dat jullie allebei ziek waren! Hier waren wij met z’n vieren ziek (buikgriep), was echt feest ook 😂
Goed dat je zelf voor ogen hebt hoe je het graag zelf wilt doen, ik merk dat onze ouders ook gewoon van een andere generatie zijn en ook wel anders met dingen om kunnen gaan. Probeer dat zelf te accepteren, kost anders best veel energie (ging er vroeger vaak in over discussie etc). Maar het komt vast goed bij jou zo te horen!
één maand geleden
Reactie op WvdN
Maakt niet uit hoor!! Veel mensen reageren überhaupt niet ;) vervelend dat ...
Ik vind het soms fijn om ook even over de stuk vruchtbaarheid te kunnen praten🙂 Buikgriep, oh jeetje, altijd vervelend! Mijn dochter was ook veel aan het poepen gisteren en ik heb vandaag buikpijn dus ik vrees dat hier ook een buikgriep rond loopt. Hebben jullie extra handen om te helpen met de tweeling, of doen het jullie met z'n tweeën?
één maand geleden
Reactie op KalliDi
Ik vind het soms fijn om ook even over de stuk vruchtbaarheid te kunnen pra ...
Snap ik! Hopelijk valt het bij jullie mee met de buikgriep! Wij hebben gelukkig hulp van onze ouders (vooral de ouders van mijn man de afgelopen tijd ivm slechte gezondheid van mijn ouders). En 1 dag bij een gastouder. Op zich wel een goede balans voor nu :) passen jullie ouders ook op?
één maand geleden
Reactie op WvdN
Snap ik! Hopelijk valt het bij jullie mee met de buikgriep! Wij hebben gelu ...
Fijn dat jullie hulp hebben. Hoe mooi het ook kan zijn lijkt me lastig met 2 baby's zonder hulp! Mijn ouders wonen in een ander land maar ze zijn een aantal keer hier geweest. De moeder van mijn vriend helpt af en toe, en 2 dagen gaat ze naar de opvang