9 Reacties
2 jaar geleden
Even een update, gisteravond heeft okugest mij goed geholpen. Maakt echt wel verschil! Vandaag gaat t pakje pilletjes mee naar werk. Ik lees wel eens dat t op een gegeven moment uitgewerkt raakt. Daar ben ik wel beetje bang voor. Maar tot nu toe helpt het 馃檪 dus daar geniet ik van.
2 jaar geleden
Mochten er nog wanhopige vrouwen zijn die opzoek zijn naar info over okugest. Hier nog even een update van mij.
Okugest heeft me goed geholpen, maar na een dag of 3 werd de werking echt minder. De misselijkheid kwam alsnog ondanks trouw gebruik van de pilletjes. Ook de avonden na een dag werken was ik ondanks okugest misselijk. Denk door vermoeidheid en avondeten wat zwaar valt. Zeg het maar.
Ik heb nu vakantie en ik merk dat als ik ontspannen ben en niet teveel doe, regelmatig eet en toegeef aan bepaalde cravings, dat dat heel goed helpt. Ik blijf de pilletjes gewoon gebruiken, maar werkt dus niet 100%
2 jaar geleden
Reactie op ppp86
Ps ik ben 8,5 week zwanger dus zit tegen de piek aan van hcg en misselijkhe ...
Gelukkig helpt het wel een beetje, eerste keer dat ik het nam moest ik gelijk rennen naar de wc 馃あ maar daarna een paar uur rust gehad, heel fijn!
Ik wordt zelf op het moment ook steeds wat misselijker en merk dat rust en liggen inderdaad wonderen doet. Ben nu zelf op 7,3