6 Reacties
één maand geleden
Ik kijk zelf naar vermoeidheidssignalen en dat kan met de dag verschillen, maar er zit over het algemeen stru tuur te herkennen. mijn kindje doet nog 3 dutjes. Soms korte dutjes van 30-60 minuten. Als het 30 minuten is probeer ik soms te rekken, maar als hij eenmaal begint te kletsen en zitten is het genoeg geweest en wilt hij eruit.
één maand geleden
Reactie op Romy89
Wij houden wakkertijden en vermoeidheidssignalen aan. Komt in de praktijk v ...
We komen meestal uit op een bedtijd rond half 10 en half 1. Maar als hij zijn ochtenddutje heeft verlengd, zie ik hem alsnog ooit om half 1 in zijn ogen wrijven. Alsof er een intern klokje in zit haha. Maar als ik hem dan alweer in bed leg, slaapt hij sowieso maar kort omdat de wakkertijd dan maar 2uur was bijv.
één maand geleden
Als ze zich vermoeid gedraagt of 3+ uur wakker is laat ik haar ook een slaapje doen. Hoe lang die slaapjes zijn en hoelaat ze wakker word smorgens verschilt heel erg dus elke dag andere tijden. Meestal 2 dutjes maar als ze vroeg wakker is (wat meestal niet gebeurd) 3 dutjes.
één maand geleden
Nog als aanvulling van vorige bericht
Mijn dochter kan niet zelfstandig in slaap vallen en als ze niet met mij op de bank/bed ligt slaapt ze standaard maar 30min. Met mij samen bijna altijd 60-120min, dat kan natuurlijk niet elke dag dus erge verschillend allemaal.
één maand geleden
Reactie op anoniemxxx3
Nog als aanvulling van vorige bericht
Mijn dochter kan niet zelfstandig in ...
Thnx voor je reactie! Ons zoontje kan goed zelf in slaap vallen, maar wanneer hij na bijv 30min soms wakker wordt in de middag lukt het hem niet verder te slapen in bed, maar wel op ons. Ergens toch bijzonder dat hij zich daar zo goed bij voelt. Het zal ook vast wel een keer goed komen allemaal en ik ben al blij met hoe het nu gaat iig.
Het blijft toch een puzzel en veel doen op gevoel he met die kleintjes 😊