13 Reacties

één maand geleden

Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, maar geef ook nog borstvoeding. Denk elke keer dat het eraan zit te komen, maar nee.

één maand geleden

Reactie op Seemlepmip

Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, maar geef ook nog borstvoeding. Den ...
Natuurlijk na het posten van deze reactie "oud" bloed bij het afvegen 🥲

één maand geleden

Ik ook nog niet. Mijn dochter is 8 maanden.

één maand geleden

Ik ook nog niet. Dochter is 7,5 maand. Ik geef wel nog borstvoeding. Ik vind het wel prima zo om eerlijk te zijn 😂

één maand geleden

Reactie op Leya00

Ik ook nog niet. Mijn dochter is 8 maanden.
Geef je nog borstvoeding of ben je hier ook mee gestopt?

één maand geleden

Dochter is ruim 8 maanden en vorige week m'n eerste menstruatie, geef nog volledig bv (minimaal 5 voedingen)

21 dagen geleden

Ik kolf nog fulltime(4x) nog niet ongesteld geworden heb wel steeds het gevoel trouwens. Je kan altijd even langs de h.a gaan

21 dagen geleden

Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, na 6mnd heb ik de BV overdag afgebouwd. T/m 8mnd gaf ik nog wel 's avonds/'s nachts/'s ochtends BV, dat ben ik nu ook aan het afbouwen. Benieuwd wanneer het weer op gang komt, vind het niet zo'n fijn idee dat dat elk moment zou kunnen gebeuren...

18 dagen geleden

Voor de vrouwen die wel ongesteld zijn geworden. Hoe voelde het? Ik ben bang dat ik nu ongesteld ga worden. Het voelt als weeën wat op en af komt.

Reactie op Mamabeertjexx

Voor de vrouwen die wel ongesteld zijn geworden. Hoe voelde het? Ik ben ba ...
Ik had al tig keer gedacht dat ik ongesteld moest worden, maar elke keer niks. Ineens was het er weer, zonder echt duidelijk voorteken 🤨

18 dagen geleden

Sinds 1 week gestopt met bv en al die tijd geen menstruatie. Nu nog steeds niets dus benieuwd wanneer het komt. Wel al lange tijd zeurderige pijn in onderbuik, als of ik ongesteld moet worden.

17 dagen geleden

Ik ben nu weer voor t eerst ongesteld en mijn zoontje is 8,5 mnd. Ben overigens nog niet gestopt met bv geven

13 dagen geleden

Reactie op Mamabeertjexx

Voor de vrouwen die wel ongesteld zijn geworden. Hoe voelde het? Ik ben ba ...
Ik had een maand ervoor ook zo’n gevoel, toen was ik echt overtuigd dat ik ongesteld zou worden maar niks.. en 2 weken later ook last van mijn buik (ovulatie?) en toen 2 weken later uit het niets ongesteld