13 Reacties

2 jaar geleden

De wieg stond bij ons de vorige keer al klaar in de babykamer. Toen ze er eenmaal was hebben we deze overgezet naar onze slaapkamer😊

2 jaar geleden

Bij ons staat die nu al een week achter het bed. Meer uit ruimte gebrek in de rest van de bovenverdieping 🤣

2 jaar geleden

De cosleeper staat hier al sinds 25 ween naast het bed omdat we al een dochter hebben van 2,5 jaar en ik graag wil dat ze genoeg tijd heeft om vast te wennen aan het idee dat ze grote zus word

2 jaar geleden

Mijne staat ook al sinds 2 weken, en ben 18 maart uitgerekend 😆

2 jaar geleden

Hier staat ie ook al klaar (ben nu bijna 31 weken). Als ze er is hoeven we alleen het bedje op te maken en dan naar de slaapkamer te verplaatsen.

2 jaar geleden

Euhh goeie vraag.. volgens mij vorige keer bij 37 weken gedaan? Nu nog totaal niet aan gedacht en ben 1 maart uitgerekend (ruim 32 weken zwanger)..

2 jaar geleden

Hier staat de co sleeper al vrij lang. Ik heb hem met black friday gekocht en wou checken of hij in orde was. Hij rook wat chemisch dus leek het mij fijn dat hij goed kon luchten.

2 jaar geleden

Hiero staat ie al in elkaar, maar nog op haar kamertje, uit de weg. Slaapkamer is ook niet zo groot 🤭 De kraamzorg wilt hem nog niet naast het bed zodat ie niet in de weg staat tijdens de bevalling enzo. Die zetten ze als ze geboren is dan neer 😊

2 jaar geleden

Wij hebben het wiegje de vorige keer klaargezet toen we uit het ziekenhuis kwamen🙈

2 jaar geleden

32 weken en hij staat al een paar weken in onze kamer. Nog niet opgemaakt vanwege stof, heb nu alles gewassen en in eenn zipperbag onder het matrasje gelegd

2 jaar geleden

Hier staat die al vanaf dat ik hem gekocht had op marktplaats maar nog niet opgemaakt ook ivm stof. Onze slaapkamer is best groot dus die staat niet in de weg.

2 jaar geleden

Toen we die hebben opgehaald klaargezet.. nog wel opmaken..

2 jaar geleden

Ik had hem uitgeleend maar sinds een week of 2 weer terug. Werd er onrustig van dat die er nog niet stond haha. Staat nu nog met een kleed erover op de baby kamer (anders gaat de kat erin) en ledikantje slaapt mn zoontje nog in. Zijn aan het oefenen met peuterbedje voor hem.