15 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb bij de vorige gewoon onze normale wasmiddel gebruikt. Gaan we bij deze baby ook doen. Mocht het zo zijn dat ze allergie heeft ofzo kan ik altijd nog van wasmiddel veranderen.
2 jaar geleden
De producten van Incia zijn idd zonder troep! Alleen vaak wel uitverkocht. Zelf gebruik ik Marcel's green soap, weinig van nodig en de kleren ruiken heerlijk. Heb een tijdje mn eigen wasmiddel gemaakt met zeepvlokken en Bio olieën, maar dat werd te tijdrovend/ik vergat op tijd bij te maken. :)
2 jaar geleden
Ik was altijd met ariel pods. Had de vorige keer een speciale neutrale pods van Ariel gebruikt. Maar daarna gewoon weer overgegaan op de normale.
Nu ga ik gewoon gelijk ons wasmiddel gebruiken en dan zien we wel.
Wasverzachter gebruik ik sws niet.
2 jaar geleden
Neutral in het begin, zodra we merken dat ze overkan op normaal wasmiddel ga ik het gewoon wassen met ons eigen wasmiddel. Bij onze eerste ook zo gedaan, werkte goed :)
2 jaar geleden
Ik gebruik zelfgemaakt wasmiddel (op basis van Marseille zeep en water) icm azijn. Voor onze eigen kleding doe ik er soms wasparels bij voor een geurtje, maar voor de kleine ga ik dat niet doen. En ossengalzeep als er echt hardnekkige vlekken in zitten. Voor haar wasbare luiers gaan we Persil waspoeder gebruiken, dit wordt namelijk aangeraden door het bedrijf van de luiers.
2 jaar geleden
Neutral en ik zag dat ze bij de Albert Heijn ook wasmiddel hadden zonder parfum e.d. dus die ga ik binnenkort testen!
2 jaar geleden
Ik heb wasstrips fragrance free. Die gebruik ik nu ook gewoon voor onze was. Dan kan alles mooi bij elkaar.
2 jaar geleden
Bij de eerste robijn zwitsal gebruikt, gebruik ik nu nog altijd en gaan we voor de tweede ook doen. Ruikt heerlijk