23 Reacties

2 jaar geleden

Omg ik snap je helemaal: Grilworst met kaas! Of roomkaas met kruiden, of gebakken ei met sla en tomaat. Die vega filet american is ook best lekker maar die vega tonijn salade niet. Wat je ook zou kunnen doen is zalm bakken en dan op brood doen met een beetje yoghurt mayo en verse dille

2 jaar geleden

Op brood heb je aan mij weinig. Ik eet kaas en worst. Maar wat wel echt lekker is om mee te nemen bijvoorbeeld is wraps met kipfilet (beleg), sla, tomaatjes, komkommer en wat geraspte kaas. Oh en besmeren met kruidenkaas. Nom!

2 jaar geleden

Kaas met komkommer is echt m鈥檔 verslaving deze zwangerschap 馃檲 kan er geen genoeg van krijgen

2 jaar geleden

Kaas met komkommer is echt m鈥檔 verslaving deze zwangerschap 馃檲 kan er geen ...
Of kaas en gekookt ei! Zo lekker!

2 jaar geleden

De vega pate van Kips is ook heel lekker vind ik! Alle smaken zijn heerlijk, zeker op een cracker of hard broodje 馃い

2 jaar geleden

Eiersalade, banaan (met Nutella), ik maak van m'n boterham kaas een tosti, appelstroop, knakworstjes, ragout, pindakaas/sambal/kip/taug茅 (en dan in het tosti ijzer...)

2 jaar geleden

Vega path茅 van Zonnatura (zit geen troep in en lijkt echt op path茅), roerei met gebakken tomaat en bladspinazie er door (beetje turkse kaas erbij is een aanrader), kaas met een gekookt eitje er op.. voor de rest nergens zin in. Normaal eet ik ook geen brood en al helemaal geen vleeswaren (vanwege alle troep die er in zit).
Heb zo zin in filet American met ei en ui en ketchup maar dat mag helaas niet 馃珷

2 jaar geleden

Heel veel kaas.. maar de ardenner boterhamworst (bij voorkeur die verse van de ah) heeft een beetje iets leverachtigs waardoor het voor mij een goede vervanging is voor die pate achtige dingen die nu niet/weinig mogen..

2 jaar geleden

Broodje met gerookte kipfilet, sla, tomaat, komkommer en een beetje mayonaise 馃構

2 jaar geleden

Reactie op 饾櫚饾殩饾殝饾殠饾殯饾殎饾殬饾殻饾殠饾殩饾殜饾殯饾殥饾殦饾殫饾煼饾熆饾熆饾熁

Heb zo zin in filet American met ei en ui en ketchup maar dat mag helaas ni ...
Ooooh ik ook!! Heb nu maar wraps gehaald. Was vergeten dat ik dat met kipfilet en kruidenkaas ook erg lekker vind haha. Thanks voor alle tips meiden! Heb weer paar idee毛n op gedaan 馃榿

2 jaar geleden

Vooral op een cracker de laatste tijd馃ぃ beetje zout peper heerlijk

2 jaar geleden

Gek op crackers met avocado!!! 馃 Op brood meestal kaas met komkommer, smeerkaas of pindakaas!

2 jaar geleden

Reactie op babyblue-24

Vooral op een cracker de laatste tijd馃ぃ beetje zout peper heerlijk
Yes precies dat,heerlijk

2 jaar geleden

Broodje pesto met mozeralla, tomaten, komkommer , ruccola, zout, zwart peper馃憣馃徎

2 jaar geleden

Reactie op Ftsfts

Broodje pesto met mozeralla, tomaten, komkommer , ruccola, zout, zwart pepe ...
Dit was ook echt mijn favoriet voor de zwangerschap, maar pesto (basilicum) mag je tijdens de zwangerschap voor zover ik weet niet meer regelmatig eten 馃檲

2 jaar geleden

Haha ik heb dit ook 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op SennaS

Dit was ook echt mijn favoriet voor de zwangerschap, maar pesto (basilicum) ...
Dit mag je wel hebben volgens mij. 馃

2 jaar geleden

Reactie op 饾櫚饾殩饾殝饾殠饾殯饾殎饾殬饾殻饾殠饾殩饾殜饾殯饾殥饾殦饾殫饾煼饾熆饾熆饾熁

Heb zo zin in filet American met ei en ui en ketchup maar dat mag helaas ni ...
De vegetarische variant filet american van smeck is ook prima te doen!