10 Reacties
2 maanden geleden
Mag ik vragen welke omgeving je woont ? Dan is er misschien makkelijker iets te zoeken
2 maanden geleden
Reactie op visjesmoetenzwemmen
Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar iets binnenshuis :D
Eeuhm wij spelen vooral 2 persoons spelletjes .
Kan je de grootste lol mee hebben
2 maanden geleden
Samen iets bakken of koken? Een spelletje met een toastje erbij is altijd gezellig! Of lekker onder de dekens samen een serie of film kijken. Als je van iets creatiefs houdt, iets (voor elkaar) schilderen zoals bordjes/mokken?
Ik moet toegeven dat wij ook veel ste weinig leuke dingen samen doen (eigen bedrijf en indd de kleine die erg van aandacht houdt haha). Voor ons is het ook nog zoeken wanneer en hoe we iets leuks inplannen samen ☺️🫣
2 maanden geleden
Netflix kijken we veel (elkaar dan kriebelen op de rug) of spelletje spelen doen we regelmatig (clever bijv)
2 maanden geleden
Wij maken samen Lego Botanical of een puzzel. Of we doen een spelletje of kijken samen tv.
Alle activiteiten bevatten iets lekker te eten en drinken, daar houden wij van ☺️
2 maanden geleden
Wij laten regelmatig opa’s en oma’s oppassen want die vinden dat geweldig. Wij gaan dan samen lunchen en we zijn een keer naar een wellnes geweest. Ook samen een nachtje weg gegaan naar een hotel. Binnenkort gaan we samen een stedentrip doen en gaat de kleine 2 nachtjes logeren. We proberen iedere maand zeker 1 a 2 keer iets samen te doen :-)
2 maanden geleden
(Met samen bedoel ik dus echt met z’n tweetjes, met dochter samen doen we iedere week wat als gezin)