5 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb m zelf niet, maar dat Stokke bedje wat je steeds kan uitbreiden wellicht? De Sleepi

2 maanden geleden

Wij hebben van ons ikea ledikant een cosleeper gemaakt, bevalt prima, marktplaats staat vol met ledikanten

2 maanden geleden

Wij kozen toen voor een campingbedje aan onze voeteneind als overgangsmoment direct na de vakantie toen ze al twee weken in campingbedje geslapen had. Co-sleeper kon toen nog op zich wel maar ze had zo lekker bewogen in haar slaap dat we haar dat gunden. Maar ik was direct thuis niet aan toe om haar al in eigen bedje te laten slapen 's nachts (overdag deed ze dat al een paar maanden). Na een weekje haar ook voor de nacht naar eigen kamer gedaan ivm wekker van mn man. Hij moet 6u eruit en dan wordt mn dochtertje ook steeds wakker terwijl ze pas tegen 7u fles hoeft. Dus wel al bewust besloten dat ze vlak voor einde zomervakantie over zou gaan. Maar hebben we ook alleen maar gedaan omdat ze 's nachts gewoon door sliep.

2 maanden geleden

Reactie op kimmetje2023

Wij hebben van ons ikea ledikant een cosleeper gemaakt, bevalt prima, markt ...
Hebben wij ook gehad, een ledikant omgebouwd als cosleeper. Er moest dan wel een hekje tussen overdag anders klom ze in ons bed. Inmiddels ligt ze in het ledikant gewoon met vier hekken naast ons in onze slaapkamer. Ik kan net nog in bed klimmen, maar ik heb het liever nog even zo.

2 maanden geleden

Wij hadden het Ikea ledikant van haar eigen kamer naast ons. Kon ze direct aan dat bedje wennen. Overdag sliep ze daar ook gewoon in. En op een gegeven moment met bedje en al naar eigen kamer