11 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben met 36 weken naar de Negenmaandenbeurs geweest. Dat ging opzich wel maar na 2/3 uur begon het zeer te doen, dus toen naar huis gegaan. Hoorde trouwens van anderen dat die beurs minder leuk is dan de Negenmaandenbeurs, dus weet niet of het waard is 馃槄

2 jaar geleden

ik ben met 35 weken naar negenmaandenbeurs geweest. Was prima te doen. Moet wel zeggen, heb de hele zwangerschap 0 klachten gehad en kan ook nog hele dag lopen enzo. Ben ook zelf erheen gereden vanuit Rotterdam

2 jaar geleden

Ik vond de we are pregnant beurs erg leuk (1,5 jaar terug) Toen stonden er erg leuke stands. Negeaandenbeurs ben ik niet naar toe gegaan, aangezien ik enorme last heb van voorwee毛n. Maar als jii je goed voelt, zou ik gewoon lekker gaan. Tenzij je er 3 uur voor moet reizen 馃槄

2 jaar geleden

Ik ben met 37 weken op de negenmaanden beurs geweest. Prima te doen. Ze hebben tenslotte daar ook een ziekenhuis 馃ぃ馃ぃ Ik ben ook naar de we are pregnant beurs geweest. Vond ik wel echt veel minder leuk. Dus ik zou nu wel zeggen, is de moeite niet waard 馃榿

2 jaar geleden

Ik ben met 36+4 op de Negenmaandenbeurs geweest, een uurtje of vijf in totaal. Genoeg zwangere mensen en mensen met baby鈥檚 dus mensen passen echt wel op met botsen. Ik vind het zelf juist fijn om ook nu tijdens m鈥檔 verlof nog een paar dingetjes te kunnen doen en niet alleen maar thuis te zitten wachten op de kleine. Maar ligt er gewoon volledig aan hoe jij je voelt, dat kunnen wij niet voor je bepalen.

2 jaar geleden

Ik was met 37 en een halve week op de negenmaandenbeurs, ging prima want er waren genoeg zitplaatsen om uit te rusten. We Are Pregnant ben ik ook geweest, is veel kleiner en had dus ook minder plekken om te zitten en minder keus uit eten. Vond het wel leuk, maar niet zo leuk als de negenmaandenbeurs. Maar dat is achteraf. Wel waanzinnig gebouw!

2 jaar geleden

Ik ben naar de vorige editie van de we are pregnant geweest omdat ik ben uitgerekend op de editie in maart, en de beurs is inderdaad klein dus je bent er zo klaar binnen 2/3 uur. Ook prima aantal zitplekken dus ik denk wel dat het goed te doen zal zijn hoor. Vond het aanbod op de beurs echt leuk, maar kan me ook voorstellen dat hij in vergelijking met de 9 maanden beurs erg minimaal is

2 jaar geleden

Ik ga ook naar de we are pregnant beurs (dan 37 weken)! Beurs is heel leuk, klein en intiem! Hele leuke stentjes en merkjes! 2-3 uur heb je echt genoeg aan. En inderdaad je kan op genoeg plekken zitten!

2 jaar geleden

Ik ben niet zo van de beurzen, maar ben nu wel met bijna 36 weken een weekend op citytrip naar Londen. Veel mensen vinden het ook raar, maar ik voel me top dus waarom niet! Laat je vooral niet be茂nvloeden door anderen maar luister naar je lichaam. Jij kent je lichaam het beste en kunt dus als enige voor jezelf beoordelen of je wel of niet gaat. En ook op het moment zelf heb jij de regie/touwtjes in handen, wil je het toch rustiger aan doen dan verwacht of toch al sneller weg, helemaal prima!

2 jaar geleden

Ik vond die beurs leuker dan de 9 maandenbeurs. Veel meer leuke kleine kraampjes en spulletjes.

2 jaar geleden

Deze beurs is echt de moeite waard! Het is klein, niet te druk en gezellig! Met drie uur heb je echt alles wel gezien hoor! Gewoon doen! Ik beval deze week dus kan helaas niet heen馃ゲ!