22 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben onze dochter gisteren later op bed gedaan en vanmorgen laten liggen, zij werd vanzelf om kwart voor 8 wakker terwijl het normaal altijd 7 uur is en vandaag schuiven we het hele dagritme op en zo hopen wij dat ze in het ritme van de wintertijd komen.
2 maanden geleden
Wij hebben geen ritme, dus ik maak mij eigenlijk niet heel veel zorgen, maar als hij om 6 uur al wakker word zou ik hem nog niet uit bed halen als hij vrolijk is. En anders rustig een flesje bij ons op bed.
Hij is ook weleens later wakker, dus ik hoop gewoon dat zondag zo'n dag word!
2 maanden geleden
Thanks voor alle reacties.. idd handig met 15m te gaan schuiven per dag
2 maanden geleden
ik ga idd vanavond proberen iets te schuiven. Maar zie dat mensen dit al dagen eerder doen. was een goede geweest. hier ook een meisje die elke dag robd 6 uur wakker is haha.. dus lekker 5 uur morgen ochtend
2 maanden geleden
Wat knap dat kindjes die later naar bed gaan ook langer slapen. Hier niet het geval hoor. Elke ochtend zelfde tijd wakker of we hem nu om 19.00 of 20.00 in bed leggen 🫢
2 maanden geleden
Ook een goeiemorgen. Oudste werd om 05:00 wakker en jongste om 06:00 👍🏻 gezellig. Word een lange lange dag want de oudste viert ook nog is zn verjaardag vandaag (3jaar) zo zielig om al vermoeid de dag in te gaan.
2 maanden geleden
Bij ons was het 06.45, dus super netjes.
Onze zoon is nog jonger (begin mei), maar herkennen jullie het misschien dat baby ‘s nachts wakker wordt en uur (of anderhalf) gaat brabbelen? Dit is al 11 weken aan de gang bij ons.
En ik wil zo graag dat dat stopt 😞. Ben echt op zoek naar tips!
2 maanden geleden
Onze dochter werd netjes om 7 uur wakker, dus kunnen weer het vaste ritme oppakken. Hopen dat het zo blijft😊
2 maanden geleden
Nou geweldig gisteren 18uur na bed.. toen nog op de oude tijd 2:30 voeding gehad..nieuwe tijd 4:40 wakker maar laten brabbelen en weer in slaap gevallen tot 6uur.. dus helemaal blij.. (nornale tijd om de dag te beginnen 😊) dus ben benieuwd of het morgenbroeg ook zo gaat
2 maanden geleden
Zelfde gisteren einde van de dag zooo moe. Heb haar wel kunnen rekken tot 18:00uur. Nu vanochtend 5:00 wakker en laat haar in bedje brabbelen. Is al;35min bezig kijken of ik het kan redden tot 6uur 😭😅