5 Reacties

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Sinds juli ben ik weer aan het werk, en de aanloop naar dat moment vond ik erg pittig. Het liefst wilde ik alleen maar bij mijn dochter zijn, en de gedachte om ontslag te nemen speelde ook door mijn hoofd. In het begin vond ik het werk echt niet leuk en moest ik weer mijn draai vinden. Nu gaat het stukken beter, en begin ik het werken langzaam weer leuk te vinden. Geef jezelf echt de tijd om te wennen aan het werken en het moeder zijn! Het is niet niks om fulltime voor je kindje te zorgen en daarna weer aan het werk te gaan. Thuiskomen na een werkdag en weer knuffelen maakt die momenten samen straks extra fijn! 🥰 Succes aankomende week en weet dat je niet de enige bent!

2 maanden geleden

Heel herkenbaar en normaal. Je kan ook nog betaald ouderschapsverlof opnemen. Ik heb de 9 weken opgenomen en was er toen veel meer aan toe om weer te werken.
Ik denk dat je in de verkeerde groep zit, aangezien je kindje nu 12 weken is. Als je naar de groep van jouw kindje gaat, tref je meer 'lotgenoten'

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik heb na de geboorte van onze oudste ontslag genomen in m'n verlof. M'n gevoel sprak zo hard dat ik m'n dochter niet achter wilde laten. Financieel was ontslag nemen haalbaar en nooit geen seconde spijt van gehad.