4 Reacties

2 maanden geleden

Ik had dit bericht zelf kunnen schrijven! 😅 ook 8 maanden geleden bevallen. In maart werd ik niet ongesteld, maar vanaf april netjes een cyclus van 30 dagen. Nu ben ik 4 dagen overtijd en ik denk een heel licht streepje te zien, maar zo licht na zoveel dagen overtijd kan toch niet kloppen? 🤔 ik wacht het nog tot maandag af en dan ga ik bloedprikken. Ik zou als ik jou was over 2 dagen gewoon weer een keer testen, early of niet moet niet uit maken dacht ik. Verschil is volgens mij alleen, dat een early minder hcg nodig heeft. Hoe zou je het zelf vinden als je weer zwanger bent? Bij mij vliegen de gedachten alle kanten op.

2 maanden geleden

Hmm ik ben 7 maanden geleden bevallen en was na 8 weken alweer ongesteld. Elke maand meteen weer netjes een cyclus van om en nabij 30 dagen. En deze maand was ik opeens 6 dagen overtijd…. En werd ik gisteren toch ongesteld. Ik snap je verwarring! Testen kan geen kwaad. Je menstruatie kan ook nog wat rommelig zijn na een zwangerschap. Heb je wel het gevoel dat je ongesteld moet worden? (ik was echt niet te genieten, hoofdpijn… dus ergens wist ik dat ik ongesteld zou worden). Succes 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1095

Hmm ik ben 7 maanden geleden bevallen en was na 8 weken alweer ongesteld. E ...
Ja hier ook net ongesteld geworden. Voelde me zo benauwd bij de gedachte zo snel weer zwanger te zijn. Heb er niet van kunnen slapen :’) Ik heb mijn eerste zwangerschap & bevalling heel naar ervaren dus vind het wel fijn het nog eventjes niet opnieuw te hoeven doen. Dank voor je reactie!

2 maanden geleden

Reactie op Avalon05

Ik had dit bericht zelf kunnen schrijven! 😅 ook 8 maanden geleden bevallen ...
Oh wat spannend! Zo’n test zou betrouwbaar moeten zijn toch? Ik hoef inmiddels niet meer te testen want mijn maandelijks “feestje” is begonnen. Toch een opluchting. Vind het fijn dat het nog eventjes niet hoeft. En aan de andere kant betrapte ik me in de nacht erop dat ik alvast lijstjes aan het maken was voor als ik zwanger zou zijn. Wat de uitslag bij jou ook zal zijn: heel veel succes maandag!