7 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook een slechte eter.. wil liever alleen maar aan de borst 🤣🥛

2 maanden geleden

Het is nog oefen. 'Eten' gaat om meer dan alleen iets doorklikken. Bekijken. Voelen, ruiken en proeven horen daar ook bij. Je zal tzt merken dat alles in fasen gaat. Onze zoon is 8mnd en heeft nog nooit iets doorgeslikt. Oudste dochter 'at' met 6mnd al vanalles.

2 maanden geleden

Reactie op Grace93

Het is nog oefen. 'Eten' gaat om meer dan alleen iets doorklikken. Bekijken ...
Ja ik ze wil vaak ook alles van de lepel afhalen met haar vingers. Dat laat ik ook gewoon toe. Ook in de hoop dat ze dan haar vingers in haar mond doet en het dan proeft🤣

2 maanden geleden

Ohh fijn dat meer mensen dit hebben! Mijne weigert ook vaak de hapjes, vooral als ik ze zelf maak. Hopelijk went hij daar langzaamaan toch aan!

2 maanden geleden

Jep, mijn kleine purk doet dat ook. Eet tegenwoordig alleen groente met een andere lepel in zijn hand. Dus dan voer ik hem met een ander lepeltje. Wat een drama 😂

2 maanden geleden

Hier ook weinig succes. Groente gepureerd met een lepel werkt niet (tenzij ik er een hoop fruit doorheen meng). Ik heb het idee dat het ietsje beter gaat met de Rapley methode, omdat hij er dan in ieder geval wat meer mee doen. Maar ik heb best wel moeite met het gesmeer van het eten. Álles zit er onder en wat heeft hij nou binnengekregen?

één maand geleden

Hier is het gekke dat ze bij de opvang (zeggen ze) haar fruit super goed eet. Ik dacht zien eten is doen eten. Maar het maakt niet uit ik zelf een paar hapjes neem dan nog denkt zij ja doei.