Hoi allemaal mijn dochtertje van 7 maanden weigert ieder avond om in eigen bed te slapen. Normaal legde ik haar neer en vertrok de kamer. Ze sliep dan door tot de volgende ochtend zonder problemen. Nu is het krijsen. Todat ik haar oppak, dan wordt ze weer stil. Herkent iemand dit? Hiervoor was ze een poosje ziek geweest (verkouden/koorts)toen heeft ze paar dagen bij ons in bed geslapen. İs ze misschien hier aan gewend geraakt? İs dit een slaapregressie of slaapassocatie of een sprong? Ze heeft maar 1 tandje, kan nog niet rechtop zitten en kan ook nog niet tijgeren of kruipen.
God, wij hadden dit 3 weken geleden haha. Duurde een paar dagen tot hij weer z’n rust had gevonden in bed, lekker veel knuffelen en geduld hebben. Het komt goed!
Wat deed je dan laten huilen of oppakken en troosten? İk troost haar maar a ...
Ik heb haar even laten huilen maar als het echt paniek huilen werd, dan ging ik naar haar toe en aaide ik over haar billetjes of hoofdje, soms werd ze daar rustig van. Was dat niet genoeg pakte ik haar vast om te troosten. Als ze dan rustig was nog even tegen me aan en dan weer in bedje.
İk knuffel haar nu in ons eigen bed. Want laten huilen in haar eigen bed ka ...
Snap ik! Wij pakte hem gewoon op om te knuffelen en liepen dan even met hem naar een andere kamer om hem weer rustig te krijgen. Soms was het na 5 min weer prima, andere keren pas na 1.5 uur. Je moet er ff doorheen! Is denk ik een regressie of sprongetje?😭
Doe je nog het namiddag slaapje?
Sinds die er bij ons af is, gaat onze zoon ook weer "normaal" slapen savonds.. is dan vaak erg moe vanaf 15.00uur wakker tot bedtijd (18.30 - 19.00uur)
Hier nu ook!! Zijn nu al 2 uur met hem bezig. Dan slaapt hij, lopen we weg, maar binnen 5 minuten weer huilend wakker.... lijkt op verlatingsangst/slaapregressie 8 maanden.. weet ook even niet meer wat te doen.
Ik dagt dat ik enige was maar mijn zoontje slaapt ook niet meer hele nacht door en als
Hij bij ons ligt wel. Ik ben dan zo koppig om hem niet te nemen bij ons in bed want ik ben weer zwanger. Maar hele tijd speen gooien en huilen ben echt op.
Pffff hebben dit vanavond. Al uur bezig met een overstuur meisje. Voorheen in bed en viel ze zelf zo in slaap.. 😵💫😵💫 Hadden dit ook niet bij haar broer destijds.
Mijn zoontje heeft uiteindelijk geslapen van half 2 tot nu, maar hij begint weer meteen keihard te huilen. Ik weet het niet meer, heb geen oog dicht kunnen doen vannacht en hij heeft misschien opgeteld 5 uurtjes geslapen 😢😭
Mijn zoontje heeft uiteindelijk geslapen van half 2 tot nu, maar hij begint ...
Vreselijk he 😭😭 misschien kan je proberen kamillethee te geven, dat mag boven de 6mnd. Ik geef rond 8 uur 90ml sterk getrokken kamille thee met melkpoeder. Ze slaapt er een stuk beter op! Word nog steeds wel wakker enzo maar veel minder huilen en ook minder vaak wakker!!