8 Reacties

één maand geleden

Ik maak mijn kindje nooit wakker, ze word smorgens tussen 8-10 wakker en doet dan na 3 uur een dutje. De duur hier van is enorm verschillend tussen de 30-90 min. Vanaf het moment dat ze wakker word reken ik dan weer 3 uur dan doet ze weer een dutje van 30-90min. Dan weer na 3 uur wakker zijn gaat ze haar avond/nacht slaap alweer doen

één maand geleden

Nee als hij langer slaapt, zal hij het wel nodig hebben

één maand geleden

Ik maak haar alleen wakker als het moet (als we weg moeten of als het echt wel tijd is voor haar fles, ze krijgt namelijk nog vier flesjes van elk 125cc waarvan ze gemiddeld 100cc op drinkt, dus een fles overslaan oid kan helaas niet).

één maand geleden

Ik maak me kindje ook niet wakker, som slaapt die 30 min en andere keer 2 uur. Hij slaapt wat die nodig heeft.

één maand geleden

Wij zijn aan het experimenteren hiermee. Als ik haar elk dutje laat uitslapen dan slaapt ze ‘s nachts heel onrustig (lees elk uur wakker). Nu laat ik haar overdag max 3uur slapen (2x 1,5 uur) en dan komt ze maar 1x ‘s nachts. Dit betekent dat ik haar soms wakker maak en soms wordt ze uit zichzelf wakker,,

één maand geleden

Wij maken haar wel wakker. Als het ochtendutje langer dan een uurtje duurt, dan slaapt ze smiddags heel kort, waardoor we het derde dutje nodig hebben en naar bed gaan is dan ook een strijd. Sinds we het ochtenddutje niet langer dan een uur doen, slaapt ze smiddags 2 tot 2,5 uur en hebben we het derde dutje niet meer nodig.

één maand geleden

Ik laat onze dochter altijd slapen zolang als zij slaapt, ik doe bij korter dutje in de middag 3 uur wakkertijd. :)

één maand geleden

Hier maken we hem wel wakker na 45 minuten in de ochtend, dan slaapt hij in de middag 2 uur. Doen we dat niet is z’n middagdutje veel korter en redt hij inderdaad de tijd tot bedtijd niet.