18 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg want hier ook nog niks wat plakt. Geef het nu gewoon op haar tray. 😅

2 maanden geleden

Volgens mij is het niet te doen omdat met een beetje schuiven, wat snel gebeurt, het zuiggedeelte los gaat😂. Zelf zo'n bord met 3 zuignappen geprobeerd maar werkte niet. Ik heb nog wel een matje in mn kast waar ik een bord op kan doen met 1 zuignap maar deze nog niet gebruikt 😂 dan is het schuiven wat lastiger omdat het matje de houvast geeft volgens mij.

2 maanden geleden

Ik heb een van jolein deze plakt vast aan het tafel blad

2 maanden geleden

Geen. Gaf het altijd gewoon op het bladvan de kinderstoel omdat een bord inderdaad binnen no time op de grond beland!

2 maanden geleden

Ik heb de bordjes van twistshake. Die draai je vast op een placemat. Heb 3 verschillende borden qu formaat.

2 maanden geleden

1 stuk Bord Met Zuigen , Silicone Babyvoeding Onderlegger , Antislip , Geschikt Voor , Magnetron En Vaatwasserbestendig Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=llYqD9RDjQc&localcountry=NL&url_from=GM7574297024198733824 Deze blijft goed plakkdn

2 maanden geleden

Reactie op JuniRoosje

Ik heb de bordjes van twistshake. Die draai je vast op een placemat. Heb 3 ...
Die zien er wel ideaal uit inderdaad! Weet je toevallig of die placemat op het blad van de tripptrap past?

2 maanden geleden

Ik ga ze aanschaffen via SHEIN of Ali express Weet wel dat mini goodies ze verkoopt die blijkbaar goed aan het blad blijven plakken

2 maanden geleden

Ik heb deze van bamboe. Heel fijn! Bekijk Pencilluxe® Bamboe Baby Bord (Olifant) - Baby Cadeau - Kinderservies set - Zuignap - Kinderbord - Baby servies - Baby bestek - Melamine & BPA-vrij - Vakjesbord - Kraammand - Kraamcadeau - Babyshower cadeau - Baby - Geboorte Cadeau - Kraamvisite op: https://www.bol.com/nl/p/pencilluxe-bamboe-baby-bord-baby-cadeau-kinderservies-set-zuignap-kinderbord-baby-servies-baby-bestek-melamine-bpa-vrij-vakjesbord-kraammand-kraamcadeau-babyshower-cadeau-baby-geboorte-cadeau-kraamvisite/9300000165947996?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 maanden geleden

Reactie op Carly90

Ik heb deze van bamboe. Heel fijn! Bekijk Pencilluxe® Bamboe Baby Bord (O ...
Deze blijft zitten op een tripptrapp blad?

2 maanden geleden

Reactie op JuniRoosje

Ik heb de bordjes van twistshake. Die draai je vast op een placemat. Heb 3 ...
Werkt goed? Kunnen ze niet met kracht alsnog eraf trekken ook?

2 maanden geleden

Reactie op Aapje94

Ik ga ze aanschaffen via SHEIN of Ali express Weet wel dat mini goodies ze ...
Ik heb ze ook, maar het blijft gevoelig met bewegen/trekken enz 😅

2 maanden geleden

Reactie op Nienke1605

Die zien er wel ideaal uit inderdaad! Weet je toevallig of die placemat op ...
Ja! Hebben hem ook.

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Wij hebben deze ook, maar blijft bij ons niet plakken op het blad van de tripptrapp.

2 maanden geleden

Reactie op Pientje26

Wij hebben deze ook, maar blijft bij ons niet plakken op het blad van de tr ...
Ook niet als je het vochtig maakt? Bij ons dan wel.

2 maanden geleden

Reactie op Annumariej

Zeker! Echt top en geen plastic troep.

2 maanden geleden

Ik heb gewoon een nieuwe blad bij temu bestelt van 10 e. Op de glans blad plakt echt alles en past perfect op tripp Trapp stoel! 😃

2 maanden geleden

Reactie op Nienke1605

Die zien er wel ideaal uit inderdaad! Weet je toevallig of die placemat op ...
Ja passen, heb zelf ook triptrap!