18 Reacties
2 maanden geleden
Volgens mij is het niet te doen omdat met een beetje schuiven, wat snel gebeurt, het zuiggedeelte los gaat😂. Zelf zo'n bord met 3 zuignappen geprobeerd maar werkte niet.
Ik heb nog wel een matje in mn kast waar ik een bord op kan doen met 1 zuignap maar deze nog niet gebruikt 😂 dan is het schuiven wat lastiger omdat het matje de houvast geeft volgens mij.
2 maanden geleden
Geen. Gaf het altijd gewoon op het bladvan de kinderstoel omdat een bord inderdaad binnen no time op de grond beland!
2 maanden geleden
Ik heb de bordjes van twistshake. Die draai je vast op een placemat. Heb 3 verschillende borden qu formaat.
2 maanden geleden
1 stuk Bord Met Zuigen , Silicone Babyvoeding Onderlegger , Antislip , Geschikt Voor , Magnetron En Vaatwasserbestendig
Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=llYqD9RDjQc&localcountry=NL&url_from=GM7574297024198733824
Deze blijft goed plakkdn
VRIEND
2 maanden geleden
Reactie op JuniRoosje
Ik heb de bordjes van twistshake. Die draai je vast op een placemat. Heb 3 ...
Die zien er wel ideaal uit inderdaad! Weet je toevallig of die placemat op het blad van de tripptrap past?
2 maanden geleden
Ik heb deze van bamboe. Heel fijn!
Bekijk Pencilluxe® Bamboe Baby Bord (Olifant) - Baby Cadeau - Kinderservies set - Zuignap - Kinderbord - Baby servies - Baby bestek - Melamine & BPA-vrij - Vakjesbord - Kraammand - Kraamcadeau - Babyshower cadeau - Baby - Geboorte Cadeau - Kraamvisite op: https://www.bol.com/nl/p/pencilluxe-bamboe-baby-bord-baby-cadeau-kinderservies-set-zuignap-kinderbord-baby-servies-baby-bestek-melamine-bpa-vrij-vakjesbord-kraammand-kraamcadeau-babyshower-cadeau-baby-geboorte-cadeau-kraamvisite/9300000165947996?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 maanden geleden
Reactie op Carly90
Ik heb deze van bamboe. Heel fijn!
Bekijk Pencilluxe® Bamboe Baby Bord (O ...
Deze blijft zitten op een tripptrapp blad?
2 maanden geleden
Reactie op JuniRoosje
Ik heb de bordjes van twistshake. Die draai je vast op een placemat. Heb 3 ...
Werkt goed? Kunnen ze niet met kracht alsnog eraf trekken ook?
2 maanden geleden
Reactie op Aapje94
Ik ga ze aanschaffen via SHEIN of Ali express
Weet wel dat mini goodies ze ...
Ik heb ze ook, maar het blijft gevoelig met bewegen/trekken enz 😅
2 maanden geleden
Reactie op Nienke1605
Die zien er wel ideaal uit inderdaad! Weet je toevallig of die placemat op ...
Ja passen, heb zelf ook triptrap!