48 Reacties

één maand geleden

Bij ons lukte het niet met dr brown en Philips avent maar wel met de lansinoh fles

één maand geleden

Hier ook philips avent, difrax en medela geprobeerd zonder succes. Lansinoh pakte ze gelijk 😀

één maand geleden

Lansinoh pakte mijn flesweigeraar gelijk. Heb ik gekocht nav wat onderzoek op internet. De MAM schijnt ook goed te zijn.

één maand geleden

Nou die Lansinoh is wel een hot item zo te lezen! Dank lieve mama’s! Ik ga de fles aanschaffen.

één maand geleden

Wat maakt die lansinoh zo anders dan? Hier weigert ze namelijk sinds kort ook de fles. Ook de mam-fles die ze eerder wel pakte wil ze nu niet meer 🫣 dus ben aan het oefenen, maar een andere fles proberen kan natuurlijk ook

één maand geleden

Hier lukte het ook met de Lansinoh fles😀

één maand geleden

Reactie op Haz3

Nou die Lansinoh is wel een hot item zo te lezen! Dank lieve mama’s! Ik ga ...
Ik heb er ook de xs speen op gedaan. De S speen ging nog te snel.

één maand geleden

Reactie op Misjoe

Wat maakt die lansinoh zo anders dan? Hier weigert ze namelijk sinds kort o ...
Volgensmij is het verschil dat de hele speen soepeler is, vormt naar het mondje net zoals een borst. Ipv zo’n “stugge” speen die z’n vorm behoudt.

één maand geleden

Reactie op Imkebb

Volgensmij is het verschil dat de hele speen soepeler is, vormt naar het mo ...
Hmmm nou ik kan het proberen. Ze begint hier al te gillen zodra de speen van de fles in de buurt komt 🥲

één maand geleden

Hier na 4 weken flesweigeren ging (en gaat) de Lansinoh fles eindelijk goed!

één maand geleden

Helaas, deze weigert ze ook nog 🫠🙁

één maand geleden

Reactie op Misjoe

Hmmm nou ik kan het proberen. Ze begint hier al te gillen zodra de speen va ...
Misschien een aversie tegen de fles ontwikkeld? Pre logopedist kan dan wellicht helpen!

één maand geleden

Reactie op Imkebb

Misschien een aversie tegen de fles ontwikkeld? Pre logopedist kan dan well ...
Bij mij pakt ze nu half slaperig wel. Misschien eens proberen als ze net wakker aan het worden is uit haar dutje?

één maand geleden

Vlak na het dutje ga ik later vanmiddag proberen. En anders is de logo een goede optie. Heb je daar een verwijzing voor nodig?

één maand geleden

Reactie op elliesxo

Hier na 4 weken flesweigeren ging (en gaat) de Lansinoh fles eindelijk goed ...
Heb je tips?

één maand geleden

Ik heb ook alles geprobeerd tot Lansinoh toe. Pakte hij 1 keer goed, inmiddels op phillips avent en 0 problemen gehad, pakte hij meteen! Tipje, liggen bij de action voor 9,95 voor 2 flessen!

één maand geleden

Hier komt morgen de logopediste langs. Ben heel benieuwd wat dit gaat opleveren 🤞🏻

één maand geleden

Zijn er hier al ervaringen met pre logopedie? Wij zijn nu een week met lansinoh aan het oefenen, maar verder dan soms paar slokjes komen we niet. Hoorde alleen dat pre logopedisten vaak sturen op erge honger kweken... ervaringen?

één maand geleden

Reactie op renske1984

Zijn er hier al ervaringen met pre logopedie? Wij zijn nu een week met lans ...
Wij hebben een pre logopedist aan huis gehad en wat je zegt; honger kweken, komt t wel op neer.. voelde totaaaal niet goed om heel eerlijk te zijn, maar toch 2 dagen gedaan omdat we wel echt wilden dat ze de fles nam. Betekent natuurlijk nier dat ze 2 dagen niets dronk maar vond t wel pittig

één maand geleden

Reactie op renske1984

Zijn er hier al ervaringen met pre logopedie? Wij zijn nu een week met lans ...
Hier komt er morgen een langs. Ben heel benieuwd. Honger kweken klinkt echt heel sip 🙁