48 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Melissa2711

Hoe gaat het nu?
We hadden haar eindelijk goed aan de fles. Eergisteren 3x gegeven maar toch ook met weerstand weer. Gistermiddag/ avond weigerde ze weer en nu krijg ik er opnieuw niets meer in. Ben weer met de logo aan het appen over een plan. Zit nu zelf in London ook. Dus al uitdagend genoeg met baby. Maar opnieuw beginnen met die hongerreflex opwekken is eigenlijk geen doen

3 maanden geleden

Reactie op Misjoe

We hadden haar eindelijk goed aan de fles. Eergisteren 3x gegeven maar toch ...
Jeetje wat heftig zeg! Veel sterkte.. kan me voorstellen dat dit je veel stress geeft!

3 maanden geleden

Reactie op Melissa2711

Jeetje wat heftig zeg! Veel sterkte.. kan me voorstellen dat dit je veel st ...
Ja best wel. Maar zojuist weer 100 ml met de fles er in gekregen. Vandaag dus on the go kolven of kv maken en proberen minstens 3 flessen zo te doen. Ze lijkt het hier wel te kunnen inmiddels maar ze is gewoon echt geen fan 🥲

3 maanden geleden

Ook hier zijn we nog steeds aan het oefenen met de fles. Als het neit gaat lukken ahwel ook goed. Dan ga ik wel gewoon naar kvd om te voeden. Ik werk toch nog niet maar ga der wel alvast naar kvd brengen ( halve dagen) want dan kan ik ook even dingen doen thuis. En we hadden haar ok al ingeschreven want ja anders er geen plek enzo... Kvd is 3 deuren verder dus als ik dan even heen en weer moet geen probleem. We zijn nu bezig met lansinoh. Proberen 2 weken die en dan 2 nuk. 🤣 Ooh well.

3 maanden geleden

Reactie op Sammmi

Ook hier zijn we nog steeds aan het oefenen met de fles. Als het neit gaat ...
2 dagen ook naar per week naar het kdv.

3 maanden geleden

Hier opnieuw de logo op bezoek gehad. Blijkbaar is het best uitzonderlijk dat ze hem nog niet fatsoenlijk pakt. Jammerrrrr. Maar we gaan door 🤞🏻

3 maanden geleden

We zijn hier nog steeds aan het oefenen zonder succes. Een prologopedist is al langs geweest, maar niets lijkt te helpen. Ik ga zelf op zoek naar andere alternatieven, want dit lijkt niet te werken. Ik overweeg een tuitfles of cupfeeding. Heeft iemand hier ervaring mee?

3 maanden geleden

Hier hebben we sinds kort dat ze hem pakt. Nu 3 dagen. Wij kregen de tip met een iets grotere speen te beginnen en dan af te bouwen naar een kleinere speen we zijn nu met lansinoh speen m begonnen en die hapt ze aan en zuigt ze ook goed op. Dit weekend gaan we een maatje terug :) hopelijk gaat dat ook goed. Het ging zomaar ineens.