23 Reacties

Volg!

vorig jaar

Op advies van de tandarts (van tongriempraktijk) gebruiken wij de nuk mommyfeel spenen

vorig jaar

Op advies van de tandarts (van tongriempraktijk) gebruiken wij de nuk mommy ...
Geef je ook borstvoeding?

vorig jaar

Reactie op renske1984

Geef je ook borstvoeding?
Toen ik dit advies kreeg wel. Deze waren volgens hem goed te combineren met borstvoeding. Ik denk dat daar de naam “mommyfeel” ook vandaan komt

vorig jaar

Ik had het zelfde, al 5 spenen geprobeerd, hij wilde niks, tot een vriendin mij een Bibs speen gaf en die pakte hij direct. Was zo blij, want voor die tijd sabbelde hij het liefst op mijn pink

vorig jaar

Ik zou als hij hem nu uitspuugt er gewoon mee gaan stoppen! Het advies is om voor de 6 maanden te stoppen en ook uit mijn omgeving heb ik gehoord dat stoppen met 3 maanden ideaal is. Ze had dan 2 slechte nachten en dan was het klaar, in mijn omgeving hoorde ik mensen die in de peutertijd proberen te stoppen en toen hadden ze 3 maanden slechte nachten. Zelf hebben we nog een vakantie binnenkort, dus wij gaan denk ik bij de 4 maanden stoppen.

vorig jaar

Reactie op LadyGrey

Ik zou als hij hem nu uitspuugt er gewoon mee gaan stoppen! Het advies is o ...
Ik gebruik trouwens de Philips speen in combinatie met borstvoeding, maar gaan er dus over een maand sws mee stoppen.

vorig jaar

Reactie op LadyGrey

Ik zou als hij hem nu uitspuugt er gewoon mee gaan stoppen! Het advies is o ...
Hmm goeie, dat wist ik niet. Hij krijgt in de nacht geen speen, wilde er juist mee beginnen omdat hij op zijn handjes wil sabbelen maar die in de puckababy zitten

vorig jaar

Waarom wil je een speen? Hij sabbelt nu overal op omdat hij aan het ontdekken is met zijn mond. Dan lijkt me geen speen nodig. Of heb je nog een andere reden dat je een speen wil?

vorig jaar

Reactie op renske1984

Hmm goeie, dat wist ik niet. Hij krijgt in de nacht geen speen, wilde er ju ...
Het handjes sabbelen is heel normaal. Ik denk dat dit dus ook geen zuigbehoefte is, want dat wordt met deze leeftijd juist minder. Een speen is dus denk ik niet de oplossing en zou daar niet mee gaan beginnen. Zelf gebruik ik de Hema slaapzak, dus ik weet verder geen oplossing bij de puckababy.

vorig jaar

Handje sabbelen is inderdaad heel normaal nu. Ons dochtertje sabbelde haar Swaddle Up mouwtje ook onder. Zijn gisteren gestart met normale slaapzak. Ze rolt nog niet, maar ik wilde wel dat ze al gewend was aan de normale slaapzak voordat ze gaat rollen.

vorig jaar

Reactie op Tauriel

Waarom wil je een speen? Hij sabbelt nu overal op omdat hij aan het ontdek ...
Omdat hij in de nacht heel onrustig is en op zijn handjes wil sabbelen. Zoek een manier hem rustig te krijgen

vorig jaar

Reactie op renske1984

Omdat hij in de nacht heel onrustig is en op zijn handjes wil sabbelen. Zoe ...
Dan is het voor de nacht misschien wel fijn. Ik geef ook bv en heb de Philips avent soft

vorig jaar

Reactie op renske1984

Omdat hij in de nacht heel onrustig is en op zijn handjes wil sabbelen. Zoe ...
En als je hem in een gewone slaapzak laat slapen? Dan kan hij wel op zijn handjes sabbelen. Misschien geeft dit juist wel rust?

vorig jaar

Reactie op Sproet

Handje sabbelen is inderdaad heel normaal nu. Ons dochtertje sabbelde haar ...
Maakt ze zichzelf niet wakker met armpjes?

vorig jaar

Reactie op kusRens

En als je hem in een gewone slaapzak laat slapen? Dan kan hij wel op zijn h ...
Ja zit ik ook aan te denken! Alleen bang dat hij zichzelf wakker houdt met armpjes.

vorig jaar

Reactie op renske1984

Ja zit ik ook aan te denken! Alleen bang dat hij zichzelf wakker houdt met ...
Mijn zoontje is best onrustig in bed, ook tijdje ingebakerd, maar nu in de slaapzak slaat hij zichzelf niet meer wakker. Wel wrijven van z'n handjes door z'n gezicht maar niet meer zoals in het begin, en wordt er gelukkig ook niet meer wakker van. Kunt het altijd proberen? Mijn zoontje weigert de speen.

vorig jaar

Reactie op kusRens

Mijn zoontje is best onrustig in bed, ook tijdje ingebakerd, maar nu in de ...
Wat goed! Wat voor slaapzak heb je?

vorig jaar

Reactie op renske1984

Wat goed! Wat voor slaapzak heb je?
Een 'gewone' van Jollein met afritsbare mouwen.