24 Reacties

één maand geleden

Wortel, spinazie, andijvie

één maand geleden

Reactie op mivd

Wortel, spinazie, andijvie
Kook je dan verse spinazie?

één maand geleden

Sperziebonen snij ik in kleine stukjes en dan kook ik het en geef ik het zo.

één maand geleden

Venkel, spruitjes, wortels, courgette, aubergine, asperges, prei, witlof, kool, champignons,

één maand geleden

Wortel gekookt, zoute aardappel in frietjes gesneden uit de oven, prei door een pasta heen, andijvie door de andijviestampot, komkommer zonder schil. Ik geef ook nog weleens potjes,.dus de groenten daarin eet hij dan gepureerd. Ik kijk naar wat wij eten en geef hem wat hij kan eten.

één maand geleden

Courgette geschild,gestoomd gepureerd. Pruimen papje, ontvellen en ontpitten en blenden. Bosbessen/bananen. Gewoon geprakt.

één maand geleden

Alles, Evi eet met de pot mee. Eet niks gepureerd.

één maand geleden

Reactie op visjesmoetenzwemmen

Kook je dan verse spinazie?
Ja of uit diepvries

één maand geleden

Hier is spinazie echt favoriet.

één maand geleden

Ik mix van alles kikkererwten courgette met vis van de week en klontje roomboter. Ik pureer alles helemaal glad anders gaat ze enorm kokhalzen en komt de hele maag inhoud eruit :(

één maand geleden

Ik had de erwtjes geprakt. Is al weer even geleden dus wil het binnenkort wel weer maken. Ik combineer ook wel dingen met rijst of pasta, en laatst ook bulgur geprobeerd. Vond ze heerlijk. Ik heb ook wat zalm, witvis en kip gegeven, maar dat was wat moeilijker. Ei vind ze ook wat lastig (vooral het afhappen). Als ik kleine stukjes maak gaat het er prima in.

één maand geleden

Reactie op chaaarelle

Hier is spinazie echt favoriet.
Maar hoe bied je dat aan? Als stamppot met aardappelen bijv of gewoon puur en alleen spinazie?

één maand geleden

Bloemkool, pompoen, sperziebonen, pastinaak, wortel, aardappel met boerenkool (hij komt dan wel helemaal onder te zitten😅), aardappel met appel, aardappel met spinazie, rode biet, courgette. We pureren nog veel of prakken het fijn.

25 dagen geleden

Zoete aardappel is nog wel een goede om toe te voegen! Met heel veel te combineren en prakt super makkelijk

25 dagen geleden

Alles... en meneer wilde al snel niet meer gepureerd. Dus in stukjes of geprakt ( maar heeft al 7 tanden en kauwt wel, dus kan me voorstellen als dat niet het geval is dat dat even spannend is...)

25 dagen geleden

Reactie op sevem

Maar hoe bied je dat aan? Als stamppot met aardappelen bijv of gewoon puur ...
Ja als stamppot inderdaad! Deze week ook eens verse spinazie door de pasta gedaan, was ook een succes

25 dagen geleden

Hoe geven jullie pasta? Gewoon droog? Of met iets van saus erdoor? En welke soort pasta dan?

25 dagen geleden

Reactie op Dierenvriend97

Hoe geven jullie pasta? Gewoon droog? Of met iets van saus erdoor? En welke ...
Met saus en groente. Maak de saus zelf. En geef elk soort pasta

24 dagen geleden

Avocado en spinazie zijn hier ook favoriet

24 dagen geleden

Reactie op Dierenvriend97

Hoe geven jullie pasta? Gewoon droog? Of met iets van saus erdoor? En welke ...
Ik laat vaak groente koken in een klein laagje water. Dan laat ik het langer koken alsof ik er soep van wil maken. Zodat het water echt de smaak van groente mix krijgt en dan doe ik er pasta bij. Of ik maak zelf saus van tomaat, ui, knoflook en een klein beetje italiaanse kruiden.