24 Reacties
één maand geleden
Reactie op mivd
Wortel, spinazie, andijvie
Kook je dan verse spinazie?
één maand geleden
Wortel gekookt, zoute aardappel in frietjes gesneden uit de oven, prei door een pasta heen, andijvie door de andijviestampot, komkommer zonder schil.
Ik geef ook nog weleens potjes,.dus de groenten daarin eet hij dan gepureerd.
Ik kijk naar wat wij eten en geef hem wat hij kan eten.
één maand geleden
Ik had de erwtjes geprakt. Is al weer even geleden dus wil het binnenkort wel weer maken. Ik combineer ook wel dingen met rijst of pasta, en laatst ook bulgur geprobeerd. Vond ze heerlijk.
Ik heb ook wat zalm, witvis en kip gegeven, maar dat was wat moeilijker. Ei vind ze ook wat lastig (vooral het afhappen). Als ik kleine stukjes maak gaat het er prima in.
25 dagen geleden
Alles... en meneer wilde al snel niet meer gepureerd. Dus in stukjes of geprakt ( maar heeft al 7 tanden en kauwt wel, dus kan me voorstellen als dat niet het geval is dat dat even spannend is...)
25 dagen geleden
Reactie op sevem
Maar hoe bied je dat aan? Als stamppot met aardappelen bijv of gewoon puur ...
Ja als stamppot inderdaad! Deze week ook eens verse spinazie door de pasta gedaan, was ook een succes
25 dagen geleden
Hoe geven jullie pasta? Gewoon droog? Of met iets van saus erdoor? En welke soort pasta dan?
24 dagen geleden
Reactie op Dierenvriend97
Hoe geven jullie pasta? Gewoon droog? Of met iets van saus erdoor? En welke ...
Ik laat vaak groente koken in een klein laagje water. Dan laat ik het langer koken alsof ik er soep van wil maken. Zodat het water echt de smaak van groente mix krijgt en dan doe ik er pasta bij. Of ik maak zelf saus van tomaat, ui, knoflook en een klein beetje italiaanse kruiden.