8 Reacties

één maand geleden

Als je s’nachts niet gaat kolven en wel flesjes geeft denk ik wel dat je productie heel snel terug kan lopen dus hou er rekening mee dat het dan mogelijk steeds lastiger gaat worden. Als je dat geen probleem vind is het natuurlijk prima. Ik snap je wel helemaal want ik zit ongeveer met hetzelfde. Doe wat goed voelt!

één maand geleden

Hier moet ik sinds kort wel eens een flesje kunstvoeding bij geven omdat ik niet genoeg kolf. Hij krijgt dan gewoon hero baby en dat gaat goed

één maand geleden

Ik gebruik duobalans van Nutrilon. Die is speciaal voor gecombineerd voeding. Die heb ik eigenlijk direct na haar geboorte gekocht en nooit gewisseld. Want is direct goed gegaan icm bv. Als ik het goed heb zijn de bestanddelen van duobalans wat meer "geknipt" dat het meer op bv lijkt kwa verteren. Maar dit kan ik fout hebben... Alleen geen ervaring met obstipatie.. denk ook dat je het gewoon moet uitproberen..

één maand geleden

Ik zit precies in dezelfde situatie! Ik heb geprobeerd om overdag eens een flesje kunstvoeding te geven, maar zodra ze het proeft spuugt ze het uit en kijkt ze me vies aan.. hoe hebben jullie dit gedaan?

één maand geleden

Begrijp goed dat borstvoeding op deze manier heel zwaar is! Ik ben sinds mijn dochter 6 maanden is gaan afbouwen en combineer nog steeds (ruim 2 maanden later) borstvoeding met gewone Nutrilon. Dat gaat hier prima (maar ze heeft eerder ook geen last gehad van obstipatie). Overdag krijgt ze volledig kunstvoeding, bij het naar bed gaan borstvoeding, 's avonds laat een papfles (met kunstvoeding) en 's nachts nog borstvoeding (dan heb ik niet veel, maar meestal wel genoeg om haar weer in slaap te krijgen). Tot nu toe kreeg ze dan 's ochtends rond 7uur ook nog borstvoeding, maar dat was vaak weinig en daardoor liepen naar mijn idee de hele dag een beetje achter de feiten aan. Daarom vandaag gestart met papfles als ontbijt, waardoor borstvoeding dus nog wat verder afbouwt. Ik heb in de afgelopen 2 maanden ook best wel eens een nacht doorgeslapen zonder te kolven, dan gaf mijn vriend 's nachts een kunstvoeding. Heerlijk om op die manier iets meer vrijheid en rust te krijgen; hoop dat jij daar ook snel van kan gaan genieten!

één maand geleden

Toen ik moest bijvoeden heb ik zowel de gewone Nutrilon als de DuoBalans gebruikt en bij de DuoBalans kreeg m’n dochtertje hele rare groene stinkpoep/diarree. Toen ik daarmee gestopt was en ze gewone Nutrilon kreeg was het weer over, dus hier geen goeie ervaring met DuoBalans. Inmiddels hoef ik ook niet meer bij te voeden gelukkig. Zou het gewoon eens proberen. De basis is vaak hetzelfde maar ze mogen er wel andere ingrediënten aan toe voegen. Daar zit dus onderscheid in en de ene vindt merk A lekker en de ander niet.

één maand geleden

Ik ben net ook begonnen met combineren. Wilde de duobalans kopen, maar ik woon in het buitenland en hier hebben we alleen de gewone nutrilon. Dus die gepakt en dat werkt goed. ‘s ochtends borst, tussen de middag nutrilon en ‘‘s avonds borst (om mee te beginnen)

één maand geleden

Reactie op MyrtheDoorn

Ik zit precies in dezelfde situatie! Ik heb geprobeerd om overdag eens een ...
Je kunt proberen of het wel lukt als jehet mengt? Half om half? Of eersteen schep kunstvoeding en de rest borstvoeding? En dan steeds de schepjes opvoeren?