Hey hey,
Mijn dochter is bijna 8 maanden en ik merk dat de borstvoeding me erg zwaar begint te vallen. Ik had mijzelf voorgenomen om door te gaan totdat ze 1 jaar is en dan over te gaan op normale melk.
Overdag is ze constant afgeleid en ik merk dat ze daardoor niet veel drinkt, vooral irritant als we op pad zijn en ik continue zit te hannessen of ze nu wel of geen dorst heeft. Snachts komt ze het inhalen, soms wel 3x.. En vervolgens wilt ze sochtends weer niks. Het begint na 2 maanden behoorlijk slopend te worden. Sinds dat ze 5 weken was tot 5.5 maanden heeft ze wel gewoon goed gedronken en sliep ze door snachts.
Ik denk erover om een combinatie met kunstvoeding te starten, zodat mn man snachts ook eens een flesje kan geven en ik kan slapen. Ik twijfel alleen of ik dan normale Nutrilon of die Duo balans moet nemen? Ze heeft ook last van obstipatie waar ze nu Forlax voor krijgt van de huisarts, ik zie dat er ook een Omneo variant is speciaal voor moeilijke ontlasting.
Kortom, ik zie door de bomen het bos even niet meer. En het slaapgebrek helpt er ook niet bij 🥲
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!