10 Reacties
vorig jaar
Wij hebben er van de hema, de stretch, en zijn hier zeer tevreden over. Ze gaan lang mee,.
Daarnaast ook rompers van de C&A. Die vind ik ook goed
vorig jaar
Reactie op misskoefee
Wij hebben er van de hema, de stretch, en zijn hier zeer tevreden over. Ze ...
Dankje wel voor je antwoord! & gebruik je nu vooral rompertjes met lange mouwen of korte? Vind het zo moeilijk altijd om te beslissen wat ik mijn zoontje aandoe 😅
vorig jaar
Dankje wel voor je antwoord! & gebruik je nu vooral rompertjes met lang ...
Nu lange mouwen omdat we hem overdag enkel een tshirtje met lange mouwen aandoen en geen trui
vorig jaar
Wij zijn hier ook heel tevreden van de Hema!
Die meegroeirompertjes van bamboe leuren wel redelijk snel uit vind ik zelf. Dus na 3x je kindje oppakken komen de openingen voor de beentjes tot aan zijn ribben🙈 de gewone katoenen vind ik nog het fijnste. Ze gaan wel beide lang mee!
vorig jaar
Vinted en dan selecteren op nieuw met prijskaartje en nieuw zonder prijskaartje! Dan krijg je enkel echt nieuwe rompers 🙂
vorig jaar
Dankje wel voor je antwoord! & gebruik je nu vooral rompertjes met lang ...
Ik heb een jongen.
Ik kies rompertje met lange mouwen en dan doe ik er een t-shirt met korte mouwen over aan en dan een trui afhankelijk van hoe koud het is. Broekje en sokken.
Als ik romper met korte mouwen neem, doe ik t-shirt met lange mouwen aan en trui.
vorig jaar
Ik koop ze graag van Kiabi en in de Auchan in Frankrijk. Ook wel content van de Primark, ze draagt soms zelfs nog rompers maat 56 doordat ze goed mee rekken