20 Reacties

vorig jaar

Volg!

vorig jaar

Ik ben ook net twee weken gaan afbouwen met inbakeren en de love to dream slaapzak is echt een succes! Hij is nu 12,5 week oud.

vorig jaar

Wij hebben de puckababy gebruikt

vorig jaar

Hier Fedde&Kees, werkt top voor ons zoontje

vorig jaar

Reactie op Heemsje

Wij hebben de puckababy gebruikt
Ja die heb ik ook , de mini toch? Maar dat is gewoon een normale slaapzak

vorig jaar

Ik ben ook net twee weken gaan afbouwen met inbakeren en de love to dream s ...
En waarom precies ??

vorig jaar

Reactie op Ginnnyz

Hier Fedde&Kees, werkt top voor ons zoontje
Ja is alleen beetje duur …

vorig jaar

Reactie op romee1983

Ja die heb ik ook , de mini toch? Maar dat is gewoon een normale slaapzak
Er zit nog een buikband in wat voor geborgenheid zorgt. Je kunt arm voor arm je kindje laten wennen aan de overstap naar een "gewone" slaapzak.

vorig jaar

Reactie op romee1983

En waarom precies ??
Mijn zoontje kreeg een paar keer zijn armen los, maakte zichzelf een paar keer per nacht wakker. Daarnaast wilde ik langzaam afbouwen ivm rollen.

vorig jaar

Onze zoon vind de puckababy piep en mini helemaal niets. Hij kon z’n armen bewegen maar toch niet echt. We hebben nu gewoon slaapzakjes van de hema, en hij slaapt niet altijd. Soms ligt ie lang wakker, maar we laten hem er wel in liggen. Hij moet er toch aan wennen

vorig jaar

Reactie op MJanssen91

Onze zoon vind de puckababy piep en mini helemaal niets. Hij kon z’n armen ...
Hier hetzelfde, ook gewoon Hema. Ze went er langzaam aan merken we.

vorig jaar

Reactie op romee1983

Ja is alleen beetje duur …
Ik heb die van ons van Vinted, scheelt een hoop. Hele goede kwaliteit ook nog :)

vorig jaar

Dit is mijn 2e. Bij mijn zoontje gebruikte we Puckababy newborn slaapzak. Dus niet de inbakeren versie. Doordat de armen wat zwaarder waren en er een band binnen zat voor het lichaampje vond hij het prima. Hij kon zijn armpjes niet mega goed bewegen door het gewicht. Mijn dochter hebben we in Fredde en Kees. Dat omdat de Puckababy wat te warm was en wat breed voor haar. Ze is een klein meisje. Deze kun je ook met de handjes langs het lichaam ritse waardoor je het steeds verder kan open ritse en zo kan afleveren. Wij vinden deze stiekem fijner als de love to dream en de puckababy. Ook met nu de zomer (hopelijk eraan komt) en hij maar 0.3 TOG is. Op vinted kun je ze voor een vriendelijker prijs krijgen.

vorig jaar

Wij zijn net van de puckababy mini ingebakend, naar de armpjes eruit gegaan. Deze had hij onder gespuugd en hadden nog een slaapzakje van de Zeeman op reserve. Was een groot succes, superzacht en goedkoop 😄

vorig jaar

Ik had tijdens mijn zwangerschap van jollein 4seiz. slaapzakken gekocht. Eindstand ze zijn inmiddels te klein, te warm of net te koud. Uit nood slaapzak van de zeeman gekocht en dit werkt prima haha. 3 nachten nu bezig, ze slaapt wel met haar armen omhoog en iets wat onrustig maar neemt per nacht eigenlijk af. Dus ik laat het maar zo. Zit nu met dure jollein slaapzakken 😂

vorig jaar

Wij nu de puckababy mini en dan armpjes eruit aan het uitproberen, ben benieuwd!

vorig jaar

Ik ben fan van de bemini slaapzakken, ik koop ze via vinted.

vorig jaar

Ik ben van inbakeren overgegaan op buikslapen, mijn zoon vond het heerlijk en slaapt heel diep en lang nu

vorig jaar

Ik heb een slaapzak van ergopouch. Heerlijk ding met een rits en lekker stretchie stofje. Zn armpjes zitten erin maar het is wel heel stretch waardoor hij niet heel strak zit Je hebt ook druk knoopjes bij zn armen die je open kunt doen en zo is het een ‘normale slaapzak’ ecjt ideaal om af te bouwen. Hij is wel wat prijzig maar het helemaal warf