8 Reacties

21 dagen geleden

Bij dr Brown heb je ook op hun website transition speen. Zit tussen prematuur en fase 1 in. Dr brown ging bij ons nog steeds te snel terwijl Philips Avent beter werkte 😅

21 dagen geleden

Difrax heeft ook nog de 1-2-3 speen wellicht is dat een optie? " Stand 1 is voor dunne voeding, de grootte van het gaatje zit tussen maat S en M in. Stand 2 is voor (licht) ingedikte voeding, het gaatje zit tussen maat M en L in."

21 dagen geleden

Reactie op Melaniii

Difrax heeft ook nog de 1-2-3 speen wellicht is dat een optie? " Stand 1 is ...
Ah dat zou misschien wel goed zijn, tussen S en M in. Alleen heeft hij erge darm krampen daarom was ik na dr Brown gegaan. Wat een puzzel elke keer hè

21 dagen geleden

Zelfde probleem hier gehad, 123 standenspeen van difrax en dan stand 1 werkt top.

21 dagen geleden

Philips Avent kun je proberen en anders misschien de MAM fles?

21 dagen geleden

10 flesjes per dag is eigelijk volkomen normaal en gezond. Ik geef 12x pd borstvoeding en is ook 5 weken

20 dagen geleden

Reactie op sils

Ah dat zou misschien wel goed zijn, tussen S en M in. Alleen heeft hij erge ...
Nou het is zeker een puzzel! Geen kind of voeding is hetzelfde. Ik heb zelf ook even moeten puzzelen, want mijn zoon was echt team Difrax en mijn dochter is juist echt team Dr. Brown 🤣

20 dagen geleden

Wij hebben precies hetzelfde gehad bij onze dochter. Met de M ging het veel te hard waardoor haar darmkrampen zichtbaar toenamen. Wat wij hier nu doen is beginnen met de S en halverwege (of eerder als ze beetje in slaap valt) de 1 2 3 erop en dan op 1. Werkt tot nu toe goed en de darmkrampen zijn zichtbaar afgenomen!