18 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb de Kruidvat wegwerp zwemluiers

10 maanden geleden

Weggooi luiers, huggies bij de action vandaan.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

10 maanden geleden

Weggooi luiers volgens mij van Little swimming

10 maanden geleden

Herbruikbare van Happy Bear 😊

10 maanden geleden

Happy bear wasbare zwemluiers, ben ik groot fan van!

10 maanden geleden

Kruidvat wegwerp luiers

10 maanden geleden

Wasbare zwemluiers, ik heb er één van totsbots en één van happy bear

10 maanden geleden

Reactie op IngeMiriamx

Ik heb de Kruidvat wegwerp zwemluiers
Deze inderdaad! Bij zoon van bijna 2 en kleine meid prima.

10 maanden geleden

Wasbare :) heb er meerdere: popolini, lighthouse kids company en totsbots.

10 maanden geleden

Reactie op Moomin

Happy bear wasbare zwemluiers, ben ik groot fan van!
Heb je met de knoopjes of de klittenband?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

10 maanden geleden

Reactie op LKNP

Beide. Zoontje heeft met knoopjes, destijds hadden ze nog niet met klittenband. Die vind ik minder, want vind algemeen de knoopjes bij zwemluiers lastig en onlogisch (vaak aan de zijkant). Nu bij mn dochtertje die met klittenband ontdekt en is m.i. de perfecte zwemluier. Fijn materiaal, makkelijk aan doen en gaat tot de zindelijkheid mee🥰

10 maanden geleden

Wij hebben gekozen voor Little Swimmers (als ik het zo goed schrijf, zo uit m’n hoofd). Wegwerp-zwemluiers. Dit omdat ik een zwempakje bij m’n dochtertje aan wil trekken en met de wasbare gaat dat toch een stuk lastiger heb ik het idee. (Voelt voor mij niet goed dat ze met een bloot bovenlijf zwemt in deze huidige tijden, ook al is ze nog zo jong en deden wij dat vroeger zelf ook…)

10 maanden geleden

Reactie op LKNP

Hier juist voorkeur voor knoopjes. Kan ze straks minder makkelijk zelf ineens opentrekken en denk dat het toch wat langer meegaat dan klittenband, maar zo heeft ieder weer z'n voorkeur natuurlijk 🤷‍♀️

10 maanden geleden

Reactie op AGP

Hier juist voorkeur voor knoopjes. Kan ze straks minder makkelijk zelf inee ...
Dankje denk dat beide 1 bestel en kijken wat ik het prettigst vind. 😁

10 maanden geleden

Wasbare van Lässig. Heel blij mee.

10 maanden geleden

Reactie op Sproet

Wij hebben gekozen voor Little Swimmers (als ik het zo goed schrijf, zo uit ...
Je kan ook gewoon een zwempak aan doen over een wasbare zwemluier. Die zijn volgens mij niet dikker dan wegwerp. Ik doe bij mijn peuter ook een zwemshort over de wasbare zwemluier, omdat hij het klittenband los begon te trekken.

10 maanden geleden

Reactie op LadyGrey

Je kan ook gewoon een zwempak aan doen over een wasbare zwemluier. Die zijn ...
Ah van die ik heb gezien zoals Happy Bear of iets dergelijks lijken wel echt een stuk dikker. Vandaar. ☺️ Wellicht dat ik later nog overstap als ze groter is maar voor nu is dit prima. ☺️

10 maanden geleden

Reactie op Sproet

Ah van die ik heb gezien zoals Happy Bear of iets dergelijks lijken wel ech ...
Ja snap ik, maar ik wilde mijn ervaring wel delen. Ik heb trouwens van totsbots met klittenband die dus helemaal niet dik zijn.