48 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb deze en is lekker warm. En de prijs is 41.99 bij de Bonprix

2 jaar geleden

Ben zelf nu 27+3 en heb best al een toetertje en draag een gewone puffer jas van de h&m en die gaat nog prima dicht en verwacht die ook nog gewoon te blijven passen. Zit nog groei ruimte. Zou eerder kijken voor jassen die een beetje lekker oversized vallen, maar die je ook gewoon na je zwangerschap nog aan kan.

2 jaar geleden

M’n winter jas gaat nu wel dicht maar over maand denk ik niet meer, maar ik ga op vinted kijken voor die paar maanden..

2 jaar geleden

Ik heb een (niet supermooie..) zwangerschapsjas op vinted gekocht voor 10. Pas nu nog net in mijn oude, maar denk over paar weken niet meer haha

2 jaar geleden

Ik heb een zwangerschaps jas bij de lidl online gekocht was 54 euro en je kan na je zwangerschap ook je baby erin mee nemen

2 jaar geleden

Die heb ik

2 jaar geleden

Ik heb deze van de prenatal. Met een tussenstuk er tussen om je buik in de doen, of lekker je baby met draagzak. Wil je hem aan als gewone winterjas volgend jaar kan je het tussenstuk ertussen uit ritsen en heb je een normale jas.

2 jaar geleden

Ik volg even mee voor de tips, zit in hetzelfde dilemma 🙈

2 jaar geleden

Ik heb een oversized jas van de H&M gehaald. Lekker warm en genoeg ruimte om te groeien. Kan m ook gewoon na de zwangerschap in de winter weer aan.

2 jaar geleden

Deze heb ik gehaald

2 jaar geleden

Ik heb mijn winterjas van de lidl! Slechts 30 euro. Weet niet of ze nog steeds zwangerschapsjassen hebben?

2 jaar geleden

Ik heb deze van de prenatal. Die kan je ervoor en erna ook nog gewoon aan zonder het tussenstuk. Ik draag m nu al een maand (wil m'n geld eruit hebben) en hij is echt super lekker warm. Heb niet eens een sjaal erbij nodig. Hij werkt veel beter dan mijn normale winterjas.

2 jaar geleden

Ik heb er eentje van de Only maternity. Was 40 euro in de sale. Hele fijne en goeie dikke jas. Sowieso zijn de prijzen van de Only prima :-)

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ik heb er eentje van de Only maternity. Was 40 euro in de sale. Hele fijne ...
Is deze

2 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Ik heb deze van de prenatal. Met een tussenstuk er tussen om je buik in de ...
Ik heb precies dezelfde! Voor nu kan ik deze nog aan zonder tussenstuk maar over een paar weken niet meer denk ik. Ik vind hem best warm en hij zit ook lekker.

2 jaar geleden

Reactie op mermaid010

Ik heb deze van de prenatal. Die kan je ervoor en erna ook nog gewoon aan z ...
Ik heb deze ook maar vind hem juist helemaal niet zo warm... zit verder wel lekker en heeft nog een stuk voor ertussen als je buik verder groeit

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Is deze
Kan de bontkraag er ook af?

2 jaar geleden

Reactie op marjoleinnn93

Kan de bontkraag er ook af?
Zeker! Heb ik gelijk gedaan, want die vond ikzelf niet zo mooi 😆

2 jaar geleden

Ik heb er sinds kort een van c&a, niet duur, heel warm en zit ook lekker comfortabel! Plus hij heeft een tussenstuk waar je evt de baby in kan dragen, dat kan je er ook tussenuit ritsen.