16 Reacties

2 jaar geleden

Kan het misschien niet een verstopt haar zakje zijn? 😅

2 jaar geleden

Ik heb het ook. Tijdens de vorige zwangerschappen ook. Vrijwel meteen na de bevalling was het weer weg. Blijkbaar groeit dat ook onder invloed van hormonen en bij mij wilden ze er ook niets aan doen.

2 jaar geleden

Ik heb dit ook tijdens mijn zwangerschap ontdekt!! Bij mij zit er een bultje op mijn binnenste schaamlip, maar dan wel aan de buitenkant daarvan (dus tegen de buitenste schaamlip aan). Het is een zacht bultje (lijkt wel een vetbultje). Ik heb dit een paar weken geleden ontdekt en vond het ook raar... Heb voor volgende week maar wel even een afspraak gemaakt bij de HA, want heb ook wat witte plekjes onder de ingang van mijn vagina (miss door het afvegen hoor, maar toch vreemd).

2 jaar geleden

Hey, ik heb ook tijdens me vorige zwangerschap gehad alleen het was bij mij een fibroom ook heel klein de ha kon het eraf snijden. Was niks ernstigs en ze vertelde me ook dat vrouwen dit vaker zomaar krijgen tijdens of na zwangerschap

2 jaar geleden

Ik lees nu online dat 'steelwratjes' idd vaker voorkomen tijdens de zwangerschap. Ben benieuwd wat de huisarts volgende week zegt.

2 jaar geleden

Reactie op LTx

Ik heb dit ook tijdens mijn zwangerschap ontdekt!! Bij mij zit er een bultj ...
Die witte plekjes klinken meer als een schimmelinfectie

2 jaar geleden

Reactie op rianne123456

Die witte plekjes klinken meer als een schimmelinfectie
Kan je daarvan witte schrale plekjes krijgen aan de buitenkant? Dus net onder de ingang van je vagina (meer richting de lies)

2 jaar geleden

Ik heb (lekker laagdrempelig) app de dokter geraadpleegd. Die zegt inderdaad dat het gewoon een steelwratje is. Niks om zorgen over te maken dus. Nadat ik dit wist toch weer even Google gebruikt en daar staat inderdaad dat steelwratjes vaker voor komt bij zwangere vrouwen. Stelt toch weer gerust. Hartstikke bedankt voor de reacties, fijn dat deze app hiervoor bestaat 🙃

2 jaar geleden

Reactie op melissa79

Ik heb (lekker laagdrempelig) app de dokter geraadpleegd. Die zegt inderdaa ...
Oh fijn! Had ik in eerste instantie ook niet bij stilgestaan hoor 😂🤪

Reactie op melissa79

Ik heb (lekker laagdrempelig) app de dokter geraadpleegd. Die zegt inderdaa ...
Ik heb er ook 1 zitten, zo ineens sinds een aantal weken 😅 Enjoy the club

2 jaar geleden

Bij me vorige zwangerschap kreeg ik ook opeens heel veel wratjes over me lichaam verdeeld. Heb deze keer ook, maar een stuk minder. Heb er ook nooit iets over kunnen vinden, maar blijkbaar komt dit dus vaker voor 🤗

2 jaar geleden

Ik ben langs de huisarts geweest en die zei idd dat het bultje op mijn schaamlip een wratje is. Ik hoef er volgens hem nu niks mee. Het kan ook vanzelf weer verdwijnen na de zwangerschap. 😄

2 jaar geleden

Reactie op LTx

Ik heb dit ook tijdens mijn zwangerschap ontdekt!! Bij mij zit er een bultj ...
Ik heb precies hetzelfde! Mijn huisarts denkt aan een bartholinische cyste (onschuldig), wat zeiden ze bij jou?

2 jaar geleden

Reactie op regenboog2022

Ik heb precies hetzelfde! Mijn huisarts denkt aan een bartholinische cyste ...
Gewoon een onschuldig wratje.. het doet verder ook geen zeer ofzo.

2 jaar geleden

Misschien raar. Maar lijkt t bij iemand op een soort bloedblaar ofzo? Merkte het ineens op gister maar kan er niks over vinden.

2 jaar geleden

Reactie op Deesje97

Misschien raar. Maar lijkt t bij iemand op een soort bloedblaar ofzo? Merkt ...
Ik heb dit gehad naar mn vorige bevalling een heel klein paars bultje. Heb het laten nakijken maar was niks en is erna vanzelf verdwenen