6 Reacties

vorige maand

Hoelaat gaat ze naar bed in de avond ? Misschien eerder naar bed brengen ?

vorige maand

Reactie op Marie1324

Hoelaat gaat ze naar bed in de avond ? Misschien eerder naar bed brengen ?
Al vroeg tussen kwart over 6 en 7 uur naar bed toe, meeste dagen ligt ze half 7 te slapen
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en bizarre bevallingsverhalen

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over de ontwikkeling van je baby. Welke mijlpalen kan je verwachten? Verder klapperen onze oren van de meest bizarre bevallingsverhalen van onze communityleden. En we buigen ons over de vraag of vrouwen geschikter zijn in opvoeden dan mannen. Want daarover zijn nogal wat hardnekkige denkbeelden.

vorige maand

Hoe zijn dr dutjes verder overdag? Ik merk juist als mijn dochter na half 8 nog slaapt de slaapjes overdag rommelig verlopen. Ze word meestal tussen 7 en half 8 wakker. Voor 10e weer naar bed voor max een uurtje en dan om half 2 tot half 4 max slapen. Misschien omdat dr wakkertijd langer word dat ze eerder wakker word? Of dat ze overdag teveel slaapt kan ook wijzen op vroeger wakker worden. Deze leeftijd hebben ze 2,5 uur slaap nodig overdag. Ik moet er ook voor waken dat ze niet veel langer slaapt, als ze teveel slaapt merk ik dat ze rond 3e snachts gaat kletsen.

vorige maand

Hier toevallig ook. Ons meisje van 11 maanden sliep altijd tot 8-9 uur en sinds deze week wordt ze eerder wakker. Vanochtend om 7 al terwijl ze nog moe is. Nu doet ze haar eerste dutje om 10.

vorige maand

Reactie op !nathaliee

Hoe zijn dr dutjes verder overdag? Ik merk juist als mijn dochter na half 8 ...
Ze slaapt 1,5 tot 2 uur aan dutjes. Nu ze zo vroeg wakker is doet ze een wat langer ochtend dutje en korter middag dutje.

Reactie op Esra1

Ze slaapt 1,5 tot 2 uur aan dutjes. Nu ze zo vroeg wakker is doet ze een wa ...
Zou eerder een korter ochtenddutje doen en langer middagdutje. Ochtend vervalt straks en de basis is je middagdutje. Misschien dat dat helpt?