5 Reacties
3 dagen geleden
Hmm wat vreemd dat ze dat verwachten....
Mijn zoontje doet wel een beetje meewerken, maar trekt nog niets zelf aan of uit behalve zijn laarzen, daar mag ik niet mee helpen 😂.
3 dagen geleden
Wat een onzin van de kinderopvang. Dat verwacht ik nog echt niet met 22 maanden. Dat kon mij dochter (nu 5 jaar) ook nog niet op die leeftijd. En nu is ze hartstikke zelfstandig. Komt vanzelf goed. Bij mij verwachtten ze dat hij op 1 jarige leeftijd op commando aan tafel ging zitten en toen die dat niet deed wilden ze hem laten observeren. Hij is nu nog steeds 1 (paar maanden later) en gaat nu wel op commando zitten dus nu zijn ze weer blij😆ik heb me daar toen niet druk om gemaakt omdat het mn 2e kind was. Maar als het mijn eerste was geweest had het me wel onzeker gemaakt.
3 dagen geleden
Ik denk dat het heel erg per kindje wisselt, onze dochter had al heel vroeg de behoefte om dingen zelf te doen, dus ze kan nu zelf haar jas aan doen (niet dicht), sokken aan, broek uit en schoenen uit. Ze laat het ook weten als we moeten helpen en dan doen we dat en soms bieden we handvaten om het zelf te kunnen doen. Ieder kind ontwikkelt op eigen tempo en inderdaad rond de peuter leeftijd zie je vaak dat kinderen dingen rond aan-/uitkleden zelf willen gaan doen
2 dagen geleden
Reactie op Nevga
Wat een onzin van de kinderopvang. Dat verwacht ik nog echt niet met 22 maa ...
Pfff ongelooflijk he😂