8 Reacties

één maand geleden

Zou gewoon weer aankloppen bij de huisarts 😬

één maand geleden

Ja idd, wat hieronder staat, weer huisarts bellen en anders eisen dat je naar de kinderarts doorgestuurd wil worden. Ze kunnen maar beter teveel checken dan te weinig, Sterkte en beterschap ❤️‍🩹

één maand geleden

Weinig plasluiers is wel een reden om opnieuw aan de bel te trekken. Uitdroging kan dan op de loer liggen

één maand geleden

Pushen pushen pushen!! Echt. Ze zijn veel te laks hier in de zorg vind ik😞

één maand geleden

& sterkte en beterschap ❤️❤️❤️

één maand geleden

Antibiotica waarvoor? Urineweginfectie? Wat zijn zijn klachten? Wat is zijn temperatuur? Hoeveel is een paar dagen? Hoeveel ml aan vocht krijgt hij per dag binnen? Wat zijn weinig plasluiers? Probeer alles bij te houden in een dagboek tijden van: inhoud in mll + wanneer zetpil + temperatuur + wanneer een luier. Alleen dan heb je iets objectiefs waar het ziekenhuis iets mee kan. Ik weet dat de zorg in Nederland slecht gesteld is. Er is zelf geen tijd om de ongerustheid bij de ouders weg te nemen. Wel vind ik antibiotica vrij heftig voor zo'n kleine van 7 maanden, dus ik ben benieuwd waarom?

één maand geleden

Tromvliezen waren dik( antibiotica) Hij had dagen lang verhoging 20-80 ml perdag

één maand geleden

Reactie op rsmit92

Antibiotica waarvoor? Urineweginfectie? Wat zijn zijn klachten? Wat is zij ...
Tromvliezen waren dik( antibiotica) Hij had dagen lang verhoging 20-80 ml perdag