14 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Iris OW
Nou dit is heel toevallig. Voel me sinds gisteren ook ziekig (misselijk, ge ...
Dat van die rare krampen herken ik ook, wordt er ook wat misselijk van.. is je kleine druk? Of juist rustig?
2 jaar geleden
Nou ik heb gister tot 2 x toe de verloskundige gebeld, had buikpijn moest ervan overgeven rugpijn en krampen voelde de baby wel goed.
Hebben mijn bloeddruk gemeten iets wat aan de lage kant maar vandaag voel ik me weer top fit. Heerst ook vanalles. Beterschap
2 jaar geleden
Ze zeiden zolang je de kleine goed voelt is het goed er hangt vanalles in de lucht. En voel je hem minder of kreeg ik bloedverlies moest ik wel weer gelijk bellen.
2 jaar geleden
Reactie op Iris OW
Voel jij je kindje goed?
Ja ik heb juist het idee dat mijn zoontje extreem druk is gelukkig
2 jaar geleden
Reactie op Brenjole1985
Ze zeiden zolang je de kleine goed voelt is het goed er hangt vanalles in d ...
Fijn dat er met de kleine alles goed is. Misschien is het inderdaad een griepje of dergelijke
2 jaar geleden
Reactie op m jeslinjoane
Fijn dat er met de kleine alles goed is. Misschien is het inderdaad een gri ...
Ja verwacht ook inderdaad maar ik vond het heftiger dan dat ik ooit ziek ben geweest misschien omdat alles ook omhoog gedrukt wordt door de dikke buik. Kleine was mega actief gister en dacht zo druk is dat dan wel goed. Zelfs onder de douche was hij aan het bewegen馃槃 bloeddruk was zowat hetzelfde als jou dus ik zou me echt niet teveel zorgen maken
2 jaar geleden
Reactie op Iris OW
Gewoon rustig aan doen, denk dat het er allemaal bij hoort. Ellendig is het ...
Jaa precies, dat geloof ik inderdaad haha.
2 jaar geleden
Reactie op Brenjole1985
Ja verwacht ook inderdaad maar ik vond het heftiger dan dat ik ooit ziek be ...
Ja precies, soms moeten we even door de ziekte heen natuurlijk maar ook ik merk dat het toch wel heftiger is dan bijvoorbeeld voor de zwangerschap.. dus herken je daar helemaal in!
2 jaar geleden
Ik heb er mn hele zwangerschap al erg last van maar laatste week weer erger. Dagelijks flauwtes en heel zwak. Ook hele erge opvliegers hartkloppingen en vocht vast houden.
Kreeg gister mn bloeduitslagen terug en heb ook ijzer tekort. Zou ook de klachten verklaren.
Voel me echt al hoogzwanger en pas net 28 weken 馃槄