474 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Nope helaas 👎🏻 Af en toe een steekje en de welbekende prop verloren maar ...
Ohhh wel de prop kwijt?! Nou morgen dan nog een keer en dan duimen idd! Ik voel me vandaag wel goed gelukkig. Zometeen even weer een waggelingetje maken met een vriendin😜 maar nog geen gerommel verder.

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ohhh wel de prop kwijt?! Nou morgen dan nog een keer en dan duimen idd! Ik ...
Ja die prop ben ik kwijt. Stapje dichterbij 🥳 Ah fijn dat het beter gaat vandaag. Ik heb ook gewaggeld vanmiddag 😄 Hopenlijk helpt het ons 🍀

6 maanden geleden

Vanmiddag 2de strippoging gedaan. Helaas was de ontsluiting nog hetzelfde en vond ze het hoofdje nu wel wat ver naar achter liggen. Daardoor kon ze er wat moeilijker bij en duurde het wat langer (paar minuten). Ik vond het daardoor ook wat pijnlijker. Vrijdag had ik gelijk na het strippen krampen en een bloeding. Nu niks te merken. Best teleurstellend. Ga er niet vanuit dat dit iets gaat doen. Dus dat wordt denk ik dinsdag inleiden. Hoe gaat het bij jou? @SamZ88

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Vanmiddag 2de strippoging gedaan. Helaas was de ontsluiting nog hetzelfde e ...
Oh meen je wat vreselijk balen! Je hoopt toch op beter nieuws he? Ik kreeg vandaag wel de tip om na t strippen flink te bewegen en te blijven bewegen. Als je krampen krijgt niet gaan douchen of liggen maar ga maar rondjes lopen in huis. Dus dat ga ik ff onthouden. Ik vind het spannend morgen, hoop dat er iig iets van goed nieuws komt en de poging lukt en het wat doet. Moet om 14.00 er zijn dus ik hoop heel erg op een goede nachtrust vannacht dat ik een beetje meer energie heb dan vandaag. Wie weet gaat het vannacht toch losbarsten bij je ik ga heel erg voor je duimen 🤞🏼🍀 En heb je anders a.s. dinsdag meteen al de inleiding? Hoef je niet eerst voor hartfilmpje en echo en onderzoek gynaecoloog?

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Oh meen je wat vreselijk balen! Je hoopt toch op beter nieuws he? Ik kreeg ...
Ja stiekem ga je toch een beetje hopen op een extra cm ontsluiting of iets. Best teleurstellend dan. Goeie tip! Ik heb vanmiddag een stukje gewaggeld en net een kleine workout gedaan dus dat ga ik maar blijven doen 😄 Ja dinsdag ballonnetje plaatsen of als er al genoeg ontsluiting is gelijk vliezen breken. Met vooronderzoek zoals hartje luisteren, echo en bloeddruk meten idd. Hopen dat het niet zo ver komt 🤞🏻🍀 Spannend morgen! Ga voor je duimen! Nog ff een goede nachtrust zou fijn zijn idd. Heel veel succes en sterkte morgen. Die pijn/ongemak is tijdelijk. Komt goed 💪🏻🍀

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ja stiekem ga je toch een beetje hopen op een extra cm ontsluiting of iets. ...
Ahh oké wel fijn dat ze dan als alles goed is ook meteen ballonnetje plaatsen. Dacht al van ja hoor je bent met alles zo weeeer een week verder maar dat valt dan misschien mee. Je probeert alles he😅 die kleine draakjes willen gewoon niet! Ik hoop op een wonder voor ons allebei vannacht en anders morgen maar beginnen met t gerommel down under😵‍💫😅 En dankjewel lief van je en ik ga ook weer duimen voor ons allemaal die ernstig zitten te wachten 🤞🏼🍀🙏🏻

6 maanden geleden

Vanmiddag onderzoek gehad bij de VK. Helaas na veel (oncomfortabel) gewroet nog niks geen ontsluiting 😭. Kon dus ook niet gestript worden. Ze gaan nu als ik 40+5 ben me pas doorsturen naar t ziekenhuis en dan verdere onderzoeken en evt gesprek over inleiden. Ik baal echt enorm om het zacht uit te drukken, zo demotiverend dit. Heb nu wel hele vervelende rugkrampen en hele harde buiken en menstruatieachtige pijn. Ff balen!

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Vanmiddag onderzoek gehad bij de VK. Helaas na veel (oncomfortabel) gewroet ...
Ah wat enorm shit!! Ik hoop echt voor je dat het in het ziekenhuis een beetje snel verloopt qua inplannen van een inleiding. Maar die gaan je vast niet lang door laten lopen.

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ah wat enorm shit!! Ik hoop echt voor je dat het in het ziekenhuis een beet ...
Ja baal ook echt wel, weet ook wel dat een eerste kindje vaak later komt maar je hoopt zo dat er al iets was opgeschoten omdat het al weeeken rommelt. Ik heb me nu maar ingesteld op na 41 weken. Maar ff potje janken heb ik wel gedaan ja. Bij jou nog geen veranderingen weer na vannacht??

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ja baal ook echt wel, weet ook wel dat een eerste kindje vaak later komt ma ...
Ahw wat vervelend voor je zeg, nog even volhouden je bent er bijna💪🏽💕

6 maanden geleden

Even klagen hoor, de vader van me kind zou met 38 weken bij me intrekken om voor ons te zorgen en laatste dingen te doen in het huis. Hij heeft me weken lang aan het lijntje gehouden en gezegd wacht maar met klusjes doen en baby dingen, want ik kom je helpen. Vandaag ben ik 38 weken en gisteren begon die in de avond uit het niks, nadat we uiteten waren opeens ruzie te maken om niks. En opeens zegt die ik ga niet komen want ik vind het niet fijn hoe je nu tegen me doet. En nu met rugklachten en oefen weeën moet ik laatste dingen zelf doen en voorzorgen dat ik alvast wat eten voorbereid en in de vriezer doe en alle andere dingen. Laatste mijn fysieke klachten, ben ik ook zo ontzettend teleurgesteld en ben emotioneel helemaal uitgeput door hem. Het ging allemaal zo goed en hij ziet dat ik lekker aan het genieten ben en uit het niks, zoals altijd in ons relatie ging, trek die zich terug en moet ik het weer uitzoeken. Ik ben zo naif dat ik geloofde dat hij het nu anders zou gaan doen, ik ben ook zo teleurgesteld inmezelf 🥺 en nu maar hopen dat de baby nog even blijft zitten zodat ik je laatste dingetjes kan doen.

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ja baal ook echt wel, weet ook wel dat een eerste kindje vaak later komt ma ...
Nou idd als het al weken rommelt heb je toch wel een beetje hoop op een paar cm. Super shit. Janken lucht altijd op. Hier geen verandering helaas. Morgen 15:30 ballonnetje plaatsen. Er van uit gaande dat de ontsluiting niet verder is gevorderd.

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Even klagen hoor, de vader van me kind zou met 38 weken bij me intrekken om ...
Wat een rot situatie en wat een eikel. Ik hoop dat je wat rust kan vinden voor jou en de kleine ❤️

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Wat een rot situatie en wat een eikel. Ik hoop dat je wat rust kan vinden v ...
Ahw Dank je wel. Ik ga me best doen om lekker rust te pakken. Jij succes met je baby, lijkt me ook heel zwaar waar jij doorheen gaat, jeetje zeg🥺

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Ahw Dank je wel. Ik ga me best doen om lekker rust te pakken. Jij succes ...
Dankjewel! Komt goed.

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Nou idd als het al weken rommelt heb je toch wel een beetje hoop op een paa ...
Ja voelt gewoon als soort van falen.. van waaaarom kom je niet gewoon. Had jij ook zo'n meeega last na die tijd? Ik heb zulke extreme harde buiken (en geloof me die ben ik echt wel al gewend deze hele zwangerschap) maar deze krampen zijn echt niet leuk meer. En rug en benen en liezen. Ga gewoon tegen 2e onderzoek opzien op deze manier en ballonnetje plaatsen.

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ja voelt gewoon als soort van falen.. van waaaarom kom je niet gewoon. Had ...
Ja snap ik. Je doet er van alles aan en voelt ook van alles maar toch gebeurt er niks. Heel frustrerend. Ik had alleen een beetje menstruatiekramp de eerste paar uur. Extra vervelend dat je er nu ook meer last door hebt en het strippen niet eens gelukt is 😔 Misschien dat het inwendig onderzoek en gewroet toch iets in gang heeft gezet. Maar de moed zakt je wel een beetje in de schoenen.

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ja snap ik. Je doet er van alles aan en voelt ook van alles maar toch gebeu ...
Ze ging ook echt best wel tekeer vond ik.. vraag me nu af of dat normaal was en elke keer zo gaat. Je weet t ook allemaal niet he. Heb t idee dat mn mannetje nu wat rustiger is en de krampen/harde buiken wat afzakken dus ik ga zo lekker naar bed. Morgen weer een dag en hopelijk dan weer wat beter! Ik ga weer duimen dames, slaap lekker allemaal!

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ze ging ook echt best wel tekeer vond ik.. vraag me nu af of dat normaal wa ...
Er zit idd volgens mij ook wel echt verschil in strippen per keer en wie het doet. Ik heb vanmiddag het ballonnetje geplaatst gekregen. Het plaatsen zelf deed geen pijn. Daarna half uurtje ctg en begonnen de krampen. Die vond ik best pittig. Blijkbaar hoort het erbij na het plaatsen van het ballonnetje. Heb daarna 2x 500 paracetamol gehad en de krampen zijn nu gelukkig weg. Nu thuis afwachten en morgenochtend 7:45 melden. Ik ben benieuwd 🍀🤞🏻 heel chill zit het niet dus hoop nog een beetje te slapen. Mocht het bij jou zo ver komen tot een ballonnetje dan is m'n tip uurtje van te voren alvast paracetamol te nemen. Scheelt je denk ik met de krampen.

6 maanden geleden

Puff al 3 uur menstruatiekrampen, er zit niet echt regelmaat is maar super pijnlijk. Ik ben benieuwd of dit het begin is.