475 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Puff al 3 uur menstruatiekrampen, er zit niet echt regelmaat is maar super ...
Ik hoop het voor je. Want lijkt me geen pretje op deze manier. Sterkte 🍀

6 maanden geleden

Spannend allemaal nog voor jullie meiden! Ik blijf meelezen hoor! ☺️

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ik hoop het voor je. Want lijkt me geen pretje op deze manier. Sterkte 🍀
😑 verloskundige gebeld en ze zegt neem twee paracetamol en een warme kruik. Ik voel de baby echt in mijn bekken hangen, volgens haar is het nog niet zo ver.

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

😑 verloskundige gebeld en ze zegt neem twee paracetamol en een warme kruik ...
Ah wat balen. Hopelijk kan je een beetje slaap pakken na de paracetamol ❤️

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Spannend allemaal nog voor jullie meiden! Ik blijf meelezen hoor! ☺️
Heel spannend! Hoe gaat het nu met jullie?

6 maanden geleden

Hier jammergenoeg met 36 week nog te horen gekregen dat ik zwangerschapssuiker heb 😵‍💫 De kleine was afgelopen verloskundige afspraak nogal groot (35+4 en al op 3kg geschat). Met 26 week ook voor oGTT geweest en toen was hij goed… nu jammer genoeg te hoog. Moet vanaf vandaag 4x daags mijn bloedsuiker meten. We gaan zien hoe de waarden zich houden maar het is wel een domper 😅 Ik loop wat achter jullie aan dus ben heel benieuwd wanneer bij jullie de kleintjes zich gaan meldden. Wat kan het die laatste weken onrustig zijn 🤭 Ik duim voor jullie dat ze snel mogen komen!

6 maanden geleden

Ooh meiden ik hoop zo voor jullie dat de kindjes zich snel gaan melden! Ik duim met jullie mee!

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ah wat balen. Hopelijk kan je een beetje slaap pakken na de paracetamol ❤️
Slapen in de nacht lukt me niet echt, ik ga geen paracetamol slikken, wil wel in de gaten houden hoe me baby beweegt etc.

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Slapen in de nacht lukt me niet echt, ik ga geen paracetamol slikken, wil w ...
Paracetamol kan echt geen kwaad hoor. Blijf je de baby gewoon goed mee voelen. Maar doe wat goed voelt voor jezelf uiteraard. Hopelijk kan je straks wat slapen!

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Er zit idd volgens mij ook wel echt verschil in strippen per keer en wie he ...
Ohhh wat spannend!! Heb je veel last van de ballon? En morgenvroeg dus melden en dan als er genoeg ontsluiting is vliezen breken? Of wat is dan de bedoeling? Ik heb echt een K*T dag gehad sorry voor t klagen hoor. Mega maagpijn en echt totaal niet lekker. Meestal ram ik gewoon door maar ging dus echt ff niet. Ben op aandringen van iedereen toch nog weer bij de VK geweest, die denkt toch echt nu dat mn lichaam zich aan het klaarmaken is voor de bevalling. De baby's hartslag was gelukkig goed en mijn bloeddruk ook dus ze denkt dat t gewroet down under toch wel way gedaan heeft. Ze heeft wel aangeboden om weer te voelen maar ik wil mn lichaam even rust geven. Afgesproken dat ze donderdag doorverwijzing doen naar t ziekenhuis en vanuit daar verder kijken naar ballon/inleiden etc mocht hij zich niet zelf melden. En ik mag me elke dag bedenken en langskomen dus dat voelt heel fijn. Ik ga nu maar proberen wat te slapen en hopelijk allemaal weer een nachtje dichterbij onze beebjes! En knuf voor de mama's die de nachten weer ingaan met de mini's. 💪🏼🩷💙

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Heel spannend! Hoe gaat het nu met jullie?
Gaat goed hier! Lig wel elke keer al vroeg op bed haha nu ook al😅 dacht nog even kijken hier en dan slapen voordat ze weer komt voor de volgende fles. Pak alle uurtjes die ik kan pakken haha.. ben benieuwd hoe vannacht weer gaat😂

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Gaat goed hier! Lig wel elke keer al vroeg op bed haha nu ook al😅 dacht no ...
Haha ja die nachtelijke voedingen poeeehhh. Luciferstokjes tussen de ogen soms.

6 maanden geleden

Is er alweer een update @Hester?

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Haha ja die nachtelijke voedingen poeeehhh. Luciferstokjes tussen de ogen s ...
Afgelopen nacht sliep ze van 10-2 wat heb ik daar van genoten haha.. nu ga ik er een fles in knallen haha en hopelijk slaapt ze daar weer een poosje op🙈

6 maanden geleden

Gisternacht de verloskundige gebeld en ze kwam langs, vanaf 00:45 dacht ik dat ik weeën had, moest alles wegpuffen en had heftige menstruatieklachten en diarree, ze ging voelen en helaas geen ontsluiting. Klachten hielden aan maar was pas na 7 uur weer in slaap gevallen.

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Afgelopen nacht sliep ze van 10-2 wat heb ik daar van genoten haha.. nu ga ...
Haha ja heerlijk dan he! Hier slaapt ze sinds een paar dagen 's nachts ook 3.5 tot 4u achter elkaar, heerlijk echt! Hopelijk houdt ze dit vol! Ik moet proberen om overdag af en toe ook even te gaan liggen maar ga dan toch snel allemaal klusjes doen ipv rusten 🙈

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Gisternacht de verloskundige gebeld en ze kwam langs, vanaf 00:45 dacht ik ...
Ah wat vervelend! Hoe voel je je nu?

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Gisternacht de verloskundige gebeld en ze kwam langs, vanaf 00:45 dacht ik ...
Aah dat klinkt heftig.. hoe gaat het nu

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Haha ja heerlijk dan he! Hier slaapt ze sinds een paar dagen 's nachts ook ...
Heeeel herkenbaar! Ik hou er gewoon zo van als mn huis op orde is .. dat loslaten vind ik echt zoooo lastig

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Heeeel herkenbaar! Ik hou er gewoon zo van als mn huis op orde is .. dat lo ...
Zal ik even langskomen bij jullie? 🤣 ik heb serieus niks meer te poetsen en alle wasmanden leeg. Ben dr klaaaar voooooor duurt laaaaang.🙈