475 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Gisternacht de verloskundige gebeld en ze kwam langs, vanaf 00:45 dacht ik ...
Oei! Dat klinkt wel ff heel spannend. Goed dat je gebeld hebt. Hoe gaat t nu?

6 maanden geleden

Ik heb nog steeds krampen, en het ergste van alles was, dat ik er helemaal alleen voor stond. De vader van me kind drukte me telefoontjes weg en zou niemand kunnen bellen als het door zou zetten. Dan moest ik maar met de taxi of zelf naar het ziekenhuis rijden. ik ben zo ontzettend verdrietig en hij belde het van, ik was in slaap gevallen en hoorde me telefoon niet, terwijl die me gewoon weg drukte. Ik kan met fysieke pijn leven maar mentaal heeft die me helemaal gebroken. En nu moet ik last minut nu bedenken hoe ik het ga aanpakken. Misschien toch maar thuis bevallen.

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Ik heb nog steeds krampen, en het ergste van alles was, dat ik er helemaal ...
Je zou natuurlijk gewoon met je verloskundige eventueel mee kunnen rijden naar het ziekenhuis? Wat een vreselijke vent sorry. Ik zou ook geen moeite meer doen als je er toch niet op kan rekenen. Heb je verder geen vriendinnen of ouders die in de buurt wonen? Of een andere bevalpartner naast je ex??

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Je zou natuurlijk gewoon met je verloskundige eventueel mee kunnen rijden n ...
Iedereen woont ver 😔 Maja nu maar plan b verzinnen of inderdaad met de verloskundige meerijden

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Zal ik even langskomen bij jullie? 🤣 ik heb serieus niks meer te poetsen e ...
Hahahha mag!! Ik wil nog stofzuigen en dweilen en de wasmanden met schone was moeten terug de kasten in haha.. maar heb een klein meisje die vandaag lekker aan me plakt haha

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Ik heb nog steeds krampen, en het ergste van alles was, dat ik er helemaal ...
Aah wat naar zeg. Heb je dit ook met je vk besproken? Denk dat het goed is als zij op de hoogte is van je huidige situatie.

6 maanden geleden

Reactie op S-mama

Ik heb nog steeds krampen, en het ergste van alles was, dat ik er helemaal ...
Ik ben met de verloskundige naar het ziekenhuis gereden. Misschien is dat voor jou ook een goede optie? Geeft je misschien wel rust die gedachte dat dat geregeld is dan.

6 maanden geleden

Iederen van uit de praktijk kent ons verhaal omdat hij me zo voor schut zet, eerst met een DNA test en vervolgens niet komen opdagen of te laat naar de afspraken komen en nu als ik me tel niet opneem dan belt die naar de praktijk. Ik ga kijken of misschien thuis bevallen een optie is, ik ga dat met ze bespreken. Ik ben voor de rest gezond denk dat het misschien wel goed zou zijn.

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Is er alweer een update @Hester?
Ja ik ben gisteravond bevallen van een gezonde zoon Zody 🥰 We zijn weer lekker thuis en doen het beiden goed. Echt bizar dat hij er nu echt is. Ik ga ff jullie verhalen bijlezen hoor 😊

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ja ik ben gisteravond bevallen van een gezonde zoon Zody 🥰 We zijn weer le ...
Ohhh wat mooi!!! Gefeliciteerd! Ging het allemaal goed qua inleiden? Als je tijd en energie hebt hoor ik graag hoe je bevalling is geweest 🥰 wat fijn dat jullie alweer thuis zijn!! Hele leuke naam ook! 😍💙 Ik heb morgen om 13.30 de afspraak in het ziekenhuis voor onderzoeken en datum prikken 🤞🏼🍀 spannendddd!

6 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Hier jammergenoeg met 36 week nog te horen gekregen dat ik zwangerschapssui ...
Ik heb ook zwangerschapsdiabetes gehad. Heb het door witte producten te vervangen door volkoren producten onder controle gekregen. Kleine woog uiteindelijk 3540. Dus laat je niet gek maken 😉

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ja ik ben gisteravond bevallen van een gezonde zoon Zody 🥰 We zijn weer le ...
Aaah gefeliciteerd!!!🩵🩵

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ja ik ben gisteravond bevallen van een gezonde zoon Zody 🥰 We zijn weer le ...
Waauw gefeliciteerd! Leuke naam! Wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn!

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ja ik ben gisteravond bevallen van een gezonde zoon Zody 🥰 We zijn weer le ...
Gefeliciteerd met je mooie zoon, geniet lekker van elkaar 💙

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ik heb ook zwangerschapsdiabetes gehad. Heb het door witte producten te ver ...
Dat is fijn om te horen! Het was nog even schrikken zo voor de laatste weekjes. Tot nu toe zijn de waarden ook goed onder controle!

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ohhh wat mooi!!! Gefeliciteerd! Ging het allemaal goed qua inleiden? Als je ...
Dank jullie wel!! Ik ben de ochtend na het plaatsen van het ballonnetje naar het ziekenhuis gegaan. Helaas had het ballonnetje niet veel gedaan dus zijn we over gegaan naar pilletjes voor het bevorderen van de ontsluiting. Uiteindelijk heb ik daar met een tussen pauze van 4uur 2 doseringen van gehad. Omdat de hartslag van Zody zonder duidelijke reden af en toe daalde zijn de vliezen om 16:00 gebroken. Had toen 4cm ontsluiting. Toen kwamen zonder verder medicatie de weeën binnen enkele minuten opgang. Rond een uur of 19:00 kreeg ik persweeën. Daar kwamen wat te lange pauzes tussen en Zody zijn hartslag daalde waardoor hij uiteindelijk met de vacuümpomp en een klein knipjes geboren is. Heftige bevalling maar ik kijk er goed op terug. Overgave en vertrouwen waren de sleutelwoorden 🩵 Hoe gaat ie nu bij jou?

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Dank jullie wel!! Ik ben de ochtend na het plaatsen van het ballonnetje n ...
Jeetje wat een spanning nog even zeg. Wel heel erg fijn dat je er toch goed op terug kan kijken! Gaat t nu goed met jou en Zody? Beetje bijgekomen en rustig aan het wennen nu thuis?? 🥰💙 Ik heb vanavond een ballonnetje gekregen, ging vanmiddag allemaal ff anders in t ziekenhuis en ging er een beetje met buikpijn naartoe vanavond maar wat ben ik ontzettend fijn en lief en rustig geholpen vanavond. Had een klein beetje ontsluiting dus gelukkig iets vooruitgang. Hopen op nog een paar uurtjes ontspanning en slapen vannacht en morgen om 7 uur melden en dan hopelijk verder met de inleiding en bevalling. SPANNEND!!!

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Jeetje wat een spanning nog even zeg. Wel heel erg fijn dat je er toch goed ...
Ja het is echt genieten nu. Heerlijk mannetje 🥰 weinig slaap en borstvoeding komt langzaam op gang. Maar wat kan je verliefd zijn op je eigen kind zeg 😄 Wat spannend!! Komt allemaal goed. Je gaat dit rocken 💪🏻en dan ook heerlijk genieten van je kleine man 🩵 heel veel succes en kracht!

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Jeetje wat een spanning nog even zeg. Wel heel erg fijn dat je er toch goed ...
Aaah nu is het echt bijna zo ver!! Komt helemaal goed! Jij kunt het!🩵🍀

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Aaah nu is het echt bijna zo ver!! Komt helemaal goed! Jij kunt het!🩵🍀
Toch nog weer thuis! De ballon zat nog te vast.. had mogen blijven om met pillen te beginnen maar in overleg wacht ik het liever thuis rustig nog even een nachtje af. De baby was helemaal en mijn bloeddruk ook dus daar waren ze het helemaal mee eens met mijn voorstel. Hopelijk heeft de ballon morgen genoeg gedaan zodat we dan wel kunnen bevallen 🤞🏼🍀