476 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik maandag ingeleid ga worden met 38+4 ...
Ik denk aan je vandaag meis en hoop dat je een hele mooie bevalling mag hebben. Zet m op! Je kan het!🍀💪🏼

6 maanden geleden

Hoe gaat het met je Rianne?

6 maanden geleden

Na maandag de ballon geplaatst te hebben gekregen, bleek dinsdagochtend dat hij niet goed had gezeten en toen hebben ze hem alsnog op de plek gelegd, nadat de ballon op de juiste plek lag heb ik de gehele dag weeën activiteit gehad. Gistermorgen weer gemeld in het ziekenhuis en er bleek 4cm ontsluiting te zijn. Vliezen gebroken en medicatie voor het stimuleren van de weeen gestart (dit was rond 08:00). Om 14:36, met 3726 gram en +- 51cm is geboren mijn mooie zoon Noud. Het is een gezonde jongen en we maken het beide goed. Wel wat hechtingen gekregen maar die genezen ook wel weer 🤭

6 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Na maandag de ballon geplaatst te hebben gekregen, bleek dinsdagochtend dat ...
Ohhhhh wauw wat een prachtig mannetje! Van harte gefeliciteerd! Hoop dat je lekker kunt genieten en goed herstellen 💙🍀

5 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Na maandag de ballon geplaatst te hebben gekregen, bleek dinsdagochtend dat ...
Gefeliciteerd! Heel veel geluk samen!

5 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Na maandag de ballon geplaatst te hebben gekregen, bleek dinsdagochtend dat ...
Gefeliciteerd! Mooi ventje 🩵 Geniet van je kraamtijd.

5 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Na maandag de ballon geplaatst te hebben gekregen, bleek dinsdagochtend dat ...
Gefeliciteerd! 🩵

5 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie? Al een beetje gewend aan het samen zijn met de kleine?☺️ Ik vind het huishouden soms nog een uitdaging 😂.. maar ik leef ook het liefste met mijn huis op standje showroom en dat bestaat niet met een kindje ben ik achter haha..

5 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Hoe gaat het met jullie? Al een beetje gewend aan het samen zijn met de kle ...
Hoi hoi! Hier over t algemeen goed hoor. Body heeft alleen heel erge krampen af en toe die echt killing zijn. En mijn bekken/stuitje zijn echt nog compleet geruïneerd waar ik echt nog heel veel pijn aan heb. Verder is de ene dag een top dag en heb ik m'n huis al schoon voor 10 uur s'ochtends en andere dagen kom ik nergens aan toe😅 let it gooo! Verder is het een mega lief mannetje en hou ik echt al bizar veel van dat kleintje 🥰💙 Lekker elkaar leren kennen nog.

5 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Hoe gaat het met jullie? Al een beetje gewend aan het samen zijn met de kle ...
Haha herkenbaar! Ik doe inmiddels alles op standje turbo en multitasken is my middle name 😅. Eten en drinken is ook een uitdaging, zodra ik mn brood heb gesmeerd zet ze het op een gillen haha, zelfde met ontbijt en avondeten. Ik ben blij dat ik van te voren maaltijden heb voorbereid en ingevroren en dat vrienden af en toe eten brengen wat ik alleen maar hoef op te warmen. Koken zou nu echt niet lukken. Verder doet Julia het gelukkig super goed en is het alsof ze er altijd is geweest, de clichés zijn waar haha.

5 maanden geleden

Heel herkenbaar allemaal. Alles op standje turbo proberen te doen tussen door en dan ook nog proberen bij te slapen 🥴

5 maanden geleden

Zijn jullie kleintjes trouwens in de avond ook zo onrustig? 😵‍💫 Tips zijn welkom.

5 maanden geleden

Reactie op Hester86

Zijn jullie kleintjes trouwens in de avond ook zo onrustig? 😵‍💫 Tips zijn ...
Jaaa heel herkenbaar dit! Dit schijnen de 'witching hours' te zijn. Schijnt erbij te horen nu en idd met name in de avonden. Tips heb ik helaas niet. Soms valt ze ineens in slaap na een uur huilen en dat duurt dan 5min en dan begint het weer. Dit kan soms uren duren. Ben laatst met haar onder de douche gaan staan, dat vond ze heerlijk, ze ontspande helemaal. Maja dat kan je niet uren doen, dus toen we eronder vandaan kwamen begon ze weer te huilen. 🤷🏽‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Jaaa heel herkenbaar dit! Dit schijnen de 'witching hours' te zijn. Schijnt ...
Ben blij dat ik niet de enige ben 🙃 Niet te doen soms. Douche is iig 1tje die ik ook ga proberen. Ook al is het een tijdelijke oplossing 😆

5 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ben blij dat ik niet de enige ben 🙃 Niet te doen soms. Douche is iig 1tje ...
Douchen vind hij hier ook geweldig! Ik wikkel hem in een hydrofiele doek en leg een washandje op zn hoofdje en dan lekker die straal erop. Hij begint dat meteen te gapen en complete ontspanning (ook dus lekker poepen onder de douche hahaha) ik zorg dat de badcape en zn kleding en alles lekker warm is en dan snel aankleden en daarna voeden. Meestal slaapt ie dan als n roosje! Moet zeggen dat de nachten hier best goed gaan en de krampjes vandaag ook. (Niet te hard juichen tis nog maar 19.21 haha).

5 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hoi hoi! Hier over t algemeen goed hoor. Body heeft alleen heel erge krampe ...
Ik merk dat ik soms “vergeet” dat deze app nog bestaat haha.. terwijl ik er tijdens de zwangerschap steeds zo actief op was haha. Ja ik ben sab simplex gaan geven voor de krampjes en dat helpt hier enorm gelukkig. Zo zielig inderdaad.. Ook herkenbaar! Ik ga donderdag (morgen) naar de fysio weer daarvoor om het herstel hopelijk een handje te helpen. Geweldig he die liefde. Alsof het nooit anders is geweest!🩷

5 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Haha herkenbaar! Ik doe inmiddels alles op standje turbo en multitasken is ...
Hahaha heeeel herkenbaar van dat eten😂.. soms als ze echt bij me wilt zijn en verder niks goed is dan gaat ze lekker in de draagzak. Kind blij en mama blij, want dan kan ik toch even een wasje ophangen en stofzuigen bijvoorbeeld haha.. Super fijn!🩷

5 maanden geleden

Reactie op Hester86

Heel herkenbaar allemaal. Alles op standje turbo proberen te doen tussen do ...
Ja overdag slapen heb ik echt amper gedaan. Ik ben daar nooit goed in geweest🙈. Ik ben blij dat Blair in de nacht sowieso gewoon die 3 uur ertussen laat, maar nu ook steeds vaker naar 4 / 4,5 uur gaat. Dus daardoor kan ik in de nacht wel weer goed slapen en ga ik dan in de avond gewoon vroeger mee naar bed

5 maanden geleden

Douchen vind Blair heerlijk, maar ik vind dat zelf erg onhandig alleen.. Deze komt waarschijnlijk vandaag al binnen! Kan in de ligstand kan ze er nu al in en ook zitstand voor later. Een vriendinnetje van me heeft hem ook en ik dacht meteen IDEAAL! Dus kan niet wachten om hem uit te proberen, want zo’n badje vind ik ook zo’n gedoe 🙈 ..

5 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Douchen vind Blair heerlijk, maar ik vind dat zelf erg onhandig alleen.. De ...
Ohhhh ben benieuwd hoe dat bevalt! Laat je t weten? Ik doe nu om de dag douchen als mn moeder er dan is. Die pakt hem dan van me aan en kleed hem snel aan enzo. Moet daar zelf nog even wat op verzinnen dat ik het uiteindelijk ook in mn eentje kan. Heb een klein badkamertje dus niet echt ruimte om hem even warm neer te leggen als ik mezelf snel afdroog.