476 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ohhhh ben benieuwd hoe dat bevalt! Laat je t weten? Ik doe nu om de dag dou ...
Ja dan is het goed te doen met hulp inderdaad! Ik heb ook geen grote badkamer. Dit stoeltje kun je ook inklappen en neemt weinig ruimte in beslag. Mijn idee was .. Zelf douchen terwijl zij al in de stoel naakt wacht met een lekker dekentje ofzo over haar heen. Als ik klaar ben zet ik haar in de stoel erbij onder de douche even wassen etc en daarna zelf onder de douche vandaan stappen de warme straal op haar houden. Douchegordijn open en zelf er snel uitstappen en afdrogen en mn badjas aan. Als ik dat doe sta ik dan gewoon naast der dus hou alles goed in de gaten uiteraard 😅.. daarna de kleine meid eronder vandaan halen en afdrogen aankleden. Kijken of dit in de praktijk ook werkt haha!

5 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Ja dan is het goed te doen met hulp inderdaad! Ik heb ook geen grote badkam ...
Hahaha nou dat klinkt inderdaad al top!! Man ik vind het ook dood eng met zo'n slippery baby. Ik wikkel hem lekker in een hydrofiele doek en doe n washandje op zn hoofdje en dan lekker die straal erop. Instant gapen haha zo lief. Maar even iets verzinnen dat ze even warm blijven tot je zelf bent afgedroogd is nog een ding. Ben heel benieuwd hoe t gaat lukken. Klinkt iig goed!

5 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hahaha nou dat klinkt inderdaad al top!! Man ik vind het ook dood eng met z ...
Misschien heb je hier iets aan:) Bij mijn eerste kindje nam ik het verschoningskussen mee naar de badkamer en deed ik een badcape wikkelen om een warme kruik. Zo kon ik hem na het douchen in de warme badcape wikkelen en hem op het verschoningskussen leggen en zelf even douchen/afdrogen.

5 maanden geleden

Reactie op Melaniii

Misschien heb je hier iets aan:) Bij mijn eerste kindje nam ik het verschon ...
Zo doe ik het idd ook! En dan snel afdrogen en badjas aan. Maar alsnog een krijsende baby omdat het dan niet snel genoeg gaat 🙈. Hopelijk wordt dat wat beter als ze wat ouder is.

5 maanden geleden

Merken jullie ook al wat van die sprongetjes/regendagen? En met hoeveel dagen was dat? Volgensmij zit Body vanaf gisteren in de "ik wil alleen maar op mama liggen en anders krijs ik en wil ik elk uur gevoed " fase... 🥴

5 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Merken jullie ook al wat van die sprongetjes/regendagen? En met hoeveel dag ...
*regeldagen

5 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Merken jullie ook al wat van die sprongetjes/regendagen? En met hoeveel dag ...
Ja ik had afgelopen week zo'n dag met 2,5week oud. Maar kan misschien ook komen door te veel prikkels 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ja ik had afgelopen week zo'n dag met 2,5week oud. Maar kan misschien ook k ...
Dag 10 was hier echt de hel. Alleen maar huilen huilen huilen. Maar sinds gisteren dus weer. Maandag is hij 3 weken dus zou kunnen volgens Google. (Krijg ik vanmiddag ook nog kraamvisite met drukke kids. Help.) Daarna maar even douchen met hem om te ontprikkelen als t nodig is.

5 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Dag 10 was hier echt de hel. Alleen maar huilen huilen huilen. Maar sinds g ...
Niet te doen zo'n dag. Dan voel je je zo ellendig. Kraamvisite overleefd? Ik ben de kraamvisite nog steeds aan het uitstellen 🙈

5 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Merken jullie ook al wat van die sprongetjes/regendagen? En met hoeveel dag ...
Ik kijk via de app oei ik groei! Volgens die app zou sprong 1 over 2 (nu 1 dag soort is in de nacht natuurlijk 😂) moeten beginnen, maar sinds gister merk ik al dat Blair anders is dan anders dus ik denk dat ze al begonnen is. Inderdaad heel erg plakkerig, moeite met in slaap komen etc.

5 maanden geleden

Ik heb de douche stoel binnen en gisteren meteen uitgetest. Ik ben fan haha. Maakt het voor mij een stuk makkelijker. In de ligstand blijft er ook water in het stoeltje liggen als een soort bad ideetje gewoon zelfs. Blair lag er zo lekker in dat ik meteen mee sprong onder de douche. 2 vliegen in 1 klap echt ideaal😅!

5 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Ik kijk via de app oei ik groei! Volgens die app zou sprong 1 over 2 (nu 1 ...
Klopt het dat dit een betaalde app is?

5 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Klopt het dat dit een betaalde app is?
Ja klopt, maar ik vond het het waard🙈

5 maanden geleden

Ik heb trouwens van mn moeder deze gekregen. Dan kan ik hem daarin leggen en heb ik ook mn handen vrij. Dan neem ik t badje mee in de douche! Dat gaan we morgen ff samen proberen dus als dat werkt is dat ook nog een idee!

5 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ik heb trouwens van mn moeder deze gekregen. Dan kan ik hem daarin leggen e ...
Ooh hier ben ik heeeeeel benieuwd naar!

5 maanden geleden

Ik ben inmiddels ook bevallen van mijn lieve zoon Liam met 40+2 weken. Met 40 weken had ik controle bij de verloskundige en tijdens de controle braken mijn vliezen. De volgende dag moest ik naar het ziekenhuis voor cgt en tijdens het onderzoek zei ze dat ik beter in het ziekenhuis kan blijven en niet moet wachten tot de volgende dag, ik kreeg gelijk een ballontje en die viel na 4 uur van zelf eruit. De volgende dag zette het niet door dus ik kreeg weeopwekkers. Na 18 uur zat ik eindelijk op 10 cm en mocht ik persen. Ik kreeg een knip en met een pomp werd hij eruit gehaald. We moesten nog 2 dagen in het ziekenhuis blijven omdat ik koorts had tijdens mijn weeën en mijn kleine moest aan de antibiotica uit voorzorg. Na 2 dagen was het allemaal in orde en we mochten naar huis. De vader van me kind is afgelopen twee weken bij me geweest en vanaf zaterdag gaat hij weet

5 maanden geleden

Vanaf zaterdag gaat hij weer werken en dan moet ik het allemaal alleen doen. Ik vind het spannend maar het moet wel lukken hoop ik 😅 ik geef borstvoeding en de kleine hangt daarna uren op mij, zodra ik hem neerleg huilt hij. Maar we maken het goed, ik voel zoveel liefde voor hem

5 maanden geleden

Reactie op S-mama

Vanaf zaterdag gaat hij weer werken en dan moet ik het allemaal alleen doen ...
Gefeliciteerd! Lekker genieten nu en proberen je rust te pakken als de kleine slaapt. Dan komt het vast helemaal goed als je het straks alleen moet doen. 🍀❤️

5 maanden geleden

Reactie op S-mama

Ik ben inmiddels ook bevallen van mijn lieve zoon Liam met 40+2 weken. Me ...
Gefeliciteerd! Zet hem op, je kan het!

5 maanden geleden

Hallo mama's, hoe gaat het met jullie en met de kleintjes? Ik merk inderdaad dat je alles op standje turbo moet doen anders kom ik nergens aan toe 😅, meneertje slaapt graag op mama.