476 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op S-mama

Hallo mama's, hoe gaat het met jullie en met de kleintjes? Ik merk inderd ...
Srongetje 1 is / was niet zo leuk haha.. maar goed het lijkt nu sinds vandaag weer beter te gaan, dus ik hoop het! Verder gaat het hier heel goed! Het gaat al zo hard.. bijna 2 maandjes oud alweer. Mevrouw draagt maat 56 en sommige dingen al maat 62🥹 .. stop de tijd! Hoe is het met jullie?

5 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Srongetje 1 is / was niet zo leuk haha.. maar goed het lijkt nu sinds vanda ...
Ik en de papa zijn vrij klein, dus ik dacht we krijgen ook een kleine baby, maar nee hoor, meneer is boven gemiddeld nu al en maat 52 past hem niet moest gelijk naar 56. Heel veel.kleren die ik voor hem had gekocht heeft die niet eens aan gehad 😅. Vandaag had die een regendag, heeft hele dag aan me gehangen en aan aan de borst gezeten. Ben helemaal uit geput. Het gaat inderdaad snel al twee maanden 🥰

5 maanden geleden

Reactie op S-mama

Hallo mama's, hoe gaat het met jullie en met de kleintjes? Ik merk inderd ...
Hahaha ja grappig he dat we t allemaal een beetje hetzelfde moeten doen (ren,vlieg,turbo,go!) Red je het nu goed in je eentje? Hier gaat het wel goed. Vrijdag met Body naar de osteopaat.. hij gilt soms zo extreem uren achter elkaar. Blijkt dat kindjes die als sterrenkijker lagen vaak knel zitten ergens. Dus hoop dat dat hem goed helpt. Verder groeit hij ook als kool! Zn mini maatje 50 past idd niet meer 😭. Kan de boel op Vinted (als ik daar ooit tijd voor vind haha) Hoe gaat t verder met alle andere mamma's en beebs?

5 maanden geleden

Reactie op S-mama

Hallo mama's, hoe gaat het met jullie en met de kleintjes? Ik merk inderd ...
Hier ook alles goed. Zoals de rest ook al zegt groeit ze zo snel. Ze is begonnen in maat 44 en zit nu op 50 en sommige dingen zelfs al 56. Zoek constant die commode uit om uit te zoeken wat nog past en wat niet en kan ook regelmatig dingen eruit halen die ze dus helemaal niet heeft aangehad 🙈 Verder merk ik dat het steeds beter lukt om haar even alleen in de box te leggen of in de newborn set van de tripp trapp stoel te leggen. Dus heb steeds iets vaker mijn handen vrij om wat klusjes te doen of zelf te douchen 🙌. De nachten gaan hier bizar goed, ze komt 1x 's nachts of slaapt gewoon door, hopelijk blijft dit zo 🤞'S avonds heeft ze vaak wel een huilbui, vaak zo rond het moment dat ik moet eten, wat dan dus vaak staand moet met 1 hand terwijl ik haar heen en weer blijf wiegen 🙈.

5 maanden geleden

Leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat! En zooo herkenbaar 😁 Hier gaat het steeds beter. We beginnen onze draai te vinden. Ik merk de laatste dagen dat hij zich steeds meer bewust is van z'n omgeving. En heeft ook z'n eerste lachje laten zien. Deze mama janken van geluk natuurlijk 😅. Ik wil wat uitdaging bieden in speelgoed. Heb een muziek mobiel besteld en wil misschien nog iets voor tummy time halen. Hebben jullie nog ideeën? Hoe vaak leggen jullie de kleine op de buik om te oefenen btw? Merk dat ik dat te weinig doe omdat hij het echt niet leuk vind 😬

5 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hier ook alles goed. Zoals de rest ook al zegt groeit ze zo snel. Ze is beg ...
1x snachts of helemaal doorslapen? Ik ben zoooo jaloers!

5 maanden geleden

Reactie op Hester86

Leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat! En zooo herkenbaar 😁 Hi ...
Ja ik denk dat ik de tummy time ook te weinig aanbied, na een fles lukt dat niet ivm overgeven en als ik dan een uur wacht slaapt ze vaak alweer. Hoe doet de rest dat? Ik heb verder idd ook een muziek mobiel dat vindt ze top. Verder heb ik wat los speelgoed zoals zachte rammelaars enzo maar daar kan ze nog niks mee.

5 maanden geleden

Reactie op Hester86

1x snachts of helemaal doorslapen? Ik ben zoooo jaloers!
Verschilt per nacht. Soms komt ze 1x de andere keer slaapt ze door tot een uur of half 7 🙈. Ik ben bang dat het een fase is en de slapeloze nachten nog komen, maar nu ben ik er heeeeel blij mee

5 maanden geleden

Ik heb hier van die zwart wit boekjes van stof en knisperboekje die leg ik dan voor hem neer. Ze kunnen natuurlijk nog niet heel ver kijken dus wel dichtbij. Hij kon met 1,5 week zn hoofd al omhoog houden en echt lang ook dus tummy time krijgt hij zat. 😅 ik doe ook vaak na het douchen op het aankleedkussen hem even op zn buik en smeer dan lekker zn lijfje in.. vind hij heerlijk als hij lekker bloot ligt.

5 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Ja ik denk dat ik de tummy time ook te weinig aanbied, na een fles lukt dat ...
Zody is vaak na de fles wel 1 a 2 uur wakker. Dus ik leg hem dan even op z'n buik. Maar meneer blijft dan meestal lekker liggen met zn hoofdje 😆 ik probeer hem dan wel aan te moedigen en iets te laten volgen met z'n ogen waarop hij soms een poging doet.

5 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Verschilt per nacht. Soms komt ze 1x de andere keer slaapt ze door tot een ...
Van genieten zo lang het duurt idd!! Lucky you!

5 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ik heb hier van die zwart wit boekjes van stof en knisperboekje die leg ik ...
Wat knap en sterk van hem! Zo'n boekje heb ik idd ook. Zat nog te denken aan zo'n tummytime watermat. Maar daar is hij met 5 weken misschien nog wat te klein voor.

5 maanden geleden

Reactie op Hester86

Wat knap en sterk van hem! Zo'n boekje heb ik idd ook. Zat nog te denken aa ...
Oh dat ken ik helemaal niet, heb even gegoogled wel heel erg leuk! Denk dat hij hier idd nog beetje klein voor is maar dat duurt vast niet lang meer dat het wel kan. Misschien hebben ze nog andere soorten speelmatten. Ik ga ook eens kijken. Zwart wit dingen, bad mat, truitjes, pyjama's, zelfs mn tatoeage werkt hier tot nu toe prima als vermaak 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Ja ik denk dat ik de tummy time ook te weinig aanbied, na een fles lukt dat ...
Ik weet ook niet wat ik met tummy time aan moet, ze is nu 6 weken en alleen in de ochtend super druk 2 uurtjes maar wil absoluut niet op haar buik liggen, gaat ze meteen huilen. Als ik het een ander moment doe doet ze soms 1 minuut haar hoofdje omhoog en daarna gaat ze er gewoon bij liggen slapen 😂 ze doet wel redelijk vaak als ze met haar buik op mijn buik ligt haar hoofdje omhoog om te kijken naar me maar dit duurt ook nooit langer dan 2/3 minuten. Iemand nog tips?

5 maanden geleden

Geen alleenstaande moeder maar wel een first time mom die even haar respect wil uiten naar jullie allemaal! Toppers! 😘😘

5 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx3

Ik weet ook niet wat ik met tummy time aan moet, ze is nu 6 weken en alleen ...
Hier het zelfde. Als ik hem tegen me aan leg na de fles om een boertje te laten tilt hij z'n hoofdje wel op. Ook een mooie oefening toch 🤷🏼‍♀️ Ik weet niet of het perse op de buik moet als dat niet werkt.

4 maanden geleden

Hoe gaat het met alle mommy's en baby's inmiddels?

4 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hoe gaat het met alle mommy's en baby's inmiddels?
Hier wordt het steeds relaxter. Regelmatig ff de stad in en samen met de kleine een terrasje pakken. Hij is superlief en makkelijk. Het enige waar ik naar verlang is meer van 3 uur achter elkaar door kunnen slapen 🥴 Hoe gaat het met jou?

4 maanden geleden

Reactie op Hester86

Hier wordt het steeds relaxter. Regelmatig ff de stad in en samen met de kl ...
Hey, hier gaat wel ook wel goed. Mijn kleintje is ook best lief, ik kan met hem op pad maar niet met de auto daar baal ik echt zo ontzettend van. Hij krijst mega hard en vind het helemaal niet fijn. Ohw inderdaad meer dan 3 uur achter elkaar slapen is ook mijn grootste droom op dit moment 🤭, ik geef borstvoeding, jij ook? Voor de rest hij is 1 kilo aangekomen in 4 weken en 3,5cm gegroeid.

4 maanden geleden

Reactie op Mellys1991

Geen alleenstaande moeder maar wel een first time mom die even haar respect ...
Nou dus dat!! Echte powervrouwen💛💛💛